הרשמה

בטעם רע: מהדורת האספנים של DI: Riptide

רוצים חלק גוף עליון כרות ועירום למחצה? קנו את מהדורת האספנים המגעילה של ה-Dead Island הבא!

 גועל נפש: חברת המשחקים Deep Silver הכריזה אתמול על מהדורת אספנים למשחק הבא שלה, Dead Island: Riptide. המהדורה תכלול פסל של פלג גופה העליון של גופת אישה, ממנו "נוסרו" הידיים, הראש והרגליים. למרות הדם הרב והעובדה שמדובר בפגר, הפסלון לבוש בבגד ים בלבד, וללא ספק אמור להיות "סקסי". 

"רצינו להוציא מהדורת אספנים מיוחדת שהיא לגמרי 'Dead Island', ותוכל להיות תוספת מדהימה למדף של כל חובבי משחקי הזומבים", כתב אתמול מנהל המכירות של החברה, פול ניקולס. המהדורה אמורה לצאת בבריטניה בלבד, ולהמכר תמורת 99.99 פאונד, שהם 160 דולרים, שהם כ-600 שקלים.

 

הגיימרים עצמם, כמו גם גופי תקשורת שונים בעולם, לא ממש חשבו שמדובר ב'תוספת מדהימה'. שעות ספורות לאחר ההכרזה על המהדורה, פורסמו טורי דיעה רבים ברשת, שטענו שמדובר בהוצאה מבישה, שוביניסטית ומיזוגנית. ובצדק. להגיד על המהדורה הזאת שהיא "בטעם רע" זה אנדרסטייטמנט המאה. אפילו בתעשייה שנוהגת להחפיץ את גוף האישה - להציג פסל עירום למחצה ללא פנים זה כנראה שיא חדש.

ב-Deep Silver הבינו שהם כנראה הלכו רחוק מדי, ומיהרו לפרסם התנצלות. "אנחנו מתחרטים על הבחירה שלנו", נמסר מהחברה: "כרגע אנחנו אוספים ביקורות מקהילת Dead Island ומקהילת המשחקים הבינלאומית והולכים לנהל פגישה פנימית עם כל הצוות הבינלאומי של Deep Silver. נכון לעכשיו, אנחנו רוצים לחזור ולהגיד לקהילה, למעריצים ולתעשייה כמה אנחנו מצטערים, ושאנחנו מתחייבים לדאוג שדברים כאלה לא יקרו שוב". 

עם זאת, ב-Deep Silver עדיין לא הודיעו רשמית שהם גונזים את המהדורה, ויש סיכוי לא רע שהיא תגיע למדפי החנויות למרות השערוריה הקטנה שיצרה.  שמבחינה עסקית זה גם יהיה כנראה הדבר הנכון לעשות: אין כמו שערוריות כדי להגביר את המכירות, וסביר להניח שיש לא מעט גיימרים שלא ימצאו את הפסל מעליב או דוחה, וישמחו להוסיף אותו לאוסף המשחקים שלהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:15 16.01.2013 | crabrocket crabrocket

    בדיוק על זה נאמר WTF?!

  2. 2

    12:30 16.01.2013 | yossi465 yossi465

    אם יהיה לי תכסף אני מזמין את המהדורה הזאת

  3. 3

    20:06 16.01.2013 | Zeev Zeev

    ציצים ציצים ציצים. זה כל מה שגיימרים רוצים לראות.
    כן.
    עצוב עד כמה התעשיה הזו התדרדרה ומה היא חושבת על קהל הלקוחות שלה.

  4. 4

    20:12 16.01.2013 | Hollow Hollow

    אני יכול כבר להגיד לכם בדיוק מה כול מי שיקנה את זה יעשה אם זה

  5. 5

    23:11 18.01.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    3, אני חושב שאתה קצת מדבר ללא הגיון, כל גבר, לא משנה גיימר או לא, מעוניין לראות דבר כזה, וכמו שאתה יכול לקרוא בכתבה, רוב קהילת הגימריים יצאו נגד, ולא באו בעד, אתה לוקח את האחוז הקטן, וישר מכליל בלי לחשוב, ושוב, כל גבר חושב על זה, לא רק גיימר.....

  6. 6

       | פורסם ע"י