הרשמה

ג'ייסון ווסט עזב את Respawn

מכה למשחק הבא של יוצרי Call of Duty? אחד המייסדים של Infinity Ward עזב את האולפן החדש

 משניים יוצא אחד: דיווחים שונים טוענים שג'ייסון ווסט, אחד ממייסדי אולפן המשחקים Infinity Ward והיוצרים המקוריים של סדרת Call of Duty, עזב את אולפן המשחקים החדש שלו. ג'ייסון ווסט עזב לפני מספר שנים את Infinity Ward ואת Activision ביחד עם שותפו ליצירה ווינס זמפלה, והקים ב-EA את אולפן Respaen Entertainment, שעבד בשנים האחרונות על משחק פעולה בתקציב גבוה שעדיין לא נחשף.

ווסט וזמפלה עזבו בזמנו את Activision בטריקת דלת - מה שהוביל להליכים משפטיים ארוכים. ב-Activision טענו שהשניים חתמו עם EA בזמן שעדיין עבדו ב-Activision, ועסקו למעשה בריגול תעשייתי. ווסט וזמפלה טענו מצד שני כי ב-Activision לא העבירו להם תמלוגים על משחקי Modern Warfare המצליחים, ומנעו מהם תשלומים של מיליוני דולרים.

 
תמונה מטושטשת מהפרוייקט המסתורי של Respawn

כך או אחרת - הקשר בין השניים לבין סדרת Call of Duty תם ונשלם - והם עברו לעבוד על הפרוייקט הבא שלהם החברה המתחרה, שעל פי שמועות צפוי להחשף לראשונה בתערוכת E3 הקרובה. רק מה - אם החשיפה הזאת אכן תתרחש, ג'ייסון ווסט כנראה לא ישתתף בה - שכן הוא כבר לא עובד על המשחק.

על פי המקורות, ווסט פרש מהחברה כבר בחודש מאי. ככל הנראה, הסיבות לפרישתו הן אישיות, ואינן קשורות למאבק עם Activision או לבעיות בפיתוח המשחק או ביחסיו עם זמפלה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י