הרשמה

Mortal Kombat Komplete מגיע מחר למחשב

באיחור אופנתי של שנתיים אבל עם מחיר נוח

יש שני ז'אנרים שבאופן מסורתי אף פעם לא היו זמינים לשחקני המחשב: משחקי תפקידים יפנים בסגנון (Final Fantasy (JRPG ומשחקי מכות. היום, עם הפופולריות הגוברת של מחשבי-קונסולה שמחוברים לטלויזיה ומשוחקים עם שלט, יותר ויותר חברות מתחילות להמיר את משחקי הקונסולות למחשב – לא תמיד בצורה מוצלחת.

החל ממחר, שחקני המחשב יוכלו ליהנות ממשחק מכות שהפך לקלאסיקה בקונסולות – לא אחר מאשר Mortal Kombat, האיתחול האחרון שנעשה לסדרה הותיקה ואחד הכותרים הטובים ביותר שלה, כנראה מאז Mortal Kombat 2. המשחק יגיע לפלטפורמת ה-Steam בגרסאת ה- Komplete הכוללת את כל דמויות הנוספות בתשלום (Skarlet, Kenshi, Rain ו- Freddie Krueger), תלבושות הבונוס וכן ה-Fatalities הנוספים, ולמעשה מכילה את כל התוכן שיצא למשחק מאז הגרסה הראשונה שלו ב-2011.

בז'אנר משחקי המכות, Capcom הרימה את הכפפה כשהחליטה להביא את סדרת Street Fighter למחשב לפני כמה שנים עם Street Fighte IV. מאז הם הוציאו את יתר המשחקים בסדרה (כשהעדכני ביותר הוא Street Fighter X Tekken) ולאחרונה יוצאים יותר ויותר משחקים שהיו זמינים קודם רק לקונסולות כמו Brutal Legend ו- Dark Souls. למרבה הצער, המעבר מהקונסולה למחשב לא תמיד מתבצע חלק ולעתים המשחקים מגיעים אלינו אחרי המרה גרועה ומלאת באגים. בואו נקווה שעבודת ההמרה של High Voltage תביא לנו משחק לא רק נטול באגים אלא אחד שיודע לנצל את כוחו של המחשב במלואו ולתת ביצועים מעל ומעבר לסטנדרט המיושן של קונסולות הדור הנוכחי.

Mortal Kombat Komplete יגיע ל-Steam מחר, ונמכר עכשיו באתר GreenManGaming במחיר של 30$ ואם אתם מהירי החלטה – השתמשו בקופון הבא ותפסו אותו ב-22.5$ בלבד - GMG25-BAWQB-8UQWG.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 02.07.2013 | spartan117 spartan117

    יודעים יהיה אפשרות ל1vs1 באותו מחשב?
    (כמו שיש בקונסולות)

  2. 2

    13:34 02.07.2013 | Hollow Hollow

    לא נכון משחקי Final Fantasy היו יוצאים למחשב לפוחת עד FF X
    ועכשיו גם עומד לצאת עוד משחק אחד למחשב

  3. 3

       | פורסם ע"י