הרשמה

Xbox One: חלק מכותרי ההשקה לא ירוצו על 1080p

האשם – מצלמת הקינקט

מאז שנודע שחלק ממשחקי ההשקה ל-Xbox One ירוצו ב-720p עם מתיחה ל-1080p בניגוד ל-1080p הטבעי של משחקי PS4, הרשת התחילה להתמלא בתגובות זועמות של גיימרים מרחבי העולם. הסיבה העיקרית לכך שמיקרוסופט לא מוציאה את כל המשחקים שלה ב-1080p היא ככל הנראה מצלמת ה-Kinect שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מה-Xbox One.

עכשיו כשאנחנו מתקרבים אל חלון ההשקה של ה-Xbox One, מפתחים כמו Infinity Ward ו-Dice, מדברים על הקושי להוציא את המשחק לקונסולה בזמן עם הגרפיקה המיועדת. הקושי שהחברות נקלעו אליו נובע ממספר סיבות, הראשונה היא חלון ההשקה המתקרב של שתי הקונסולות. לחברות המפתחות פשוט אין את פריווילגית הזמן להתאים את המשחק בצורה מלאה לחומרה החדשה, השנייה היא טענות של מפתחים שמיקרוסופט לא מוציאה עדכונים תכופים מדי לעדכן את החומרה של ה-Xbox One. הסיבה האחרונה ואולי המשפיעה ביותר היא המצלמה החדשה של ה-Kinect שתהיה מסונכרנת עם כל משחקי ה-Xbox One ותאפשר שליטה בקונסולה ללא שלט ועוד מספר פונקציות חדשות. לפי טענותיהם של המפתחים, מצלמת ה-Kinect תופסת 10% מעוצמת המעבד הגרפי במצב הסטטי שלה, מה שמשאיר פחות מקום למשחקים לרוץ במלוא העוצמה. יחד עם שאר האתגרים, לא פלא שהמפתחים לא הצליחו לגרום למשחקים להיראות טוב על ה-Xbox One כמו שהם נראים על ה-PS4.

מאז ההכרזה של שתי הקונסולות החדשות של מיקרוסופט וסוני, הייתה תחושה באוויר שסוני קצת מובילה בתחום. עם היתרונות נמנה יותר כוח סוס מתחת למנוע, והסדרי פרטיות שמיקרוסופט הודיעה עליהם למרות שלאחר מכן התקפלה. נראה כי ההשקה של ה-PS4 תעבור בצורה חלקה יותר מאשר ה-Xbox One, אך מלחמת הקונסולה תימשך הרבה אחרי תקופת ההשקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:56 07.11.2013 | Hollow Hollow

    אני מרחם על כל מי שקונה XBOX

  2. 2

    08:24 07.11.2013 | sagimi sagimi

    איזה הקלה שאין תחרות יותר...

  3. 3

       | פורסם ע"י