הרשמה

Valve תציג את טכנולוגיית ה-VR שלה בינואר

האם בעתיד נוכל לקנות משקפי Steam?

חברת Valve נכנסה רק לאחרונה לתחום החומרה עם מחשבי ה-Steam Machine ושלטי ה-Steam Controller, אבל חוץ מכל זה יש לה עוד תוכניות גדולות לעתיד: החברה עובדת במרץ על פיתוחי מציאות מדומה, ואפילו מפתחת אבטיפוס למשקפי מציאות מדומה בסגנון ה-Oculus Rift שיגיעו עם תמיכה במגוון המשחקים שיש ל-Steam להציע. עד כה, ידענו שמדובר במחקר ופיתוח שכנראה ישארו על שולחן השרטוטים – אבל נראה ש-Valve לוקחת את העניין בהרבה יותר רצינות ממה שחשבנו, וכבר בקרוב נוכל לשמוע על התוכניות מרחיקות הלכת שיש לחברה עם טכנולוגיית המציאות המדומה.

במהלך חודש ינואר, Valve תארח כנס מפתחים ותערוך הרצאות וסדנאות עם תוכן שהוא בעיקר טכני. בין היתר, יערכו שתי הרצאות העוסקות בטכנולוגיות מציאות מדומה: אחת הנקראת "מה מציאות מדומה יכולה, צריכה וכמעט בטוח תהיה תוך שנתיים", בה ידברו על הפוטנציאל של הטכנולוגיה ואפילו ידגימו את משקפי האבטיפוס של Valve על משתתפים אקראיים מהקהל.

ההרצאה השניה שתיערך בנושא נקראת "מציאות מדומה ו-Steam", ותעסוק בפונקציונליות של משקפי המציאות המדומה יחד עם פלטפורמת ה-Steam הפופולרית: איך מציגים את ממשק התוכנה במציאות מדומה, אילו שינויים יתבצעו בחנות של Steam, ואיך כלי ה-Steamworks יעזרו לקדם את התחום והתמיכה במשחקים.

מה אתם חושבים על טכנולוגיית המציאות המדומה? האם זה באמת העתיד של הגיימינג?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י