הרשמה

הוכרזה אליפות העולם של Hearthstone

משחק הקלפים הפופולרי יצטרף לסדרת התחרויות של כנס Blizzcon

חברת Blizzard הכריזה כי Heartstone, משחק הקלפים החדש שכובש את הרשת, יקבל טורניר אליפות בכנס BlizzCon השנתי שיתקיים בהמשך השנה.

כמו בכנסי BlizzCon קודמים, החברה תערוך טורנירים נושאי פרסים למשחקים שלה: Starcraft II, Warcraft III, והחל מהשנה גם Heartstone. המשחק הפופולרי הצליח לסקרן את מעריצי Blizzard כבר בשנה שעברה עם טורניר ה-Invitational שהתקיים עוד כשהמשחק היה בבטא סגורה ומוגבלת. רוב המשתתפים היו שחקנים וקומנטטורים בולטים בסצינה של משחקי Blizzard כמו  Day[9], Artosis ו-Tasteless

לכבוד הטורניר האמיתי הראשון, חברת Blizzard תבחר את השחקנים הטובים ביותר מחודש אפריל עד חודש אוגוסט. בנוסף, החברה תאשר כניסה לשלושה שחקנים בכירים, הנוהגים להשתתף בטורנירים מהסוג הזה. האליפות תערך במתכונת הטוב מחמש, כאשר כל שחקן נלחם עם 3 חבילות. השחקנים יכולים לבחור חפיסות בהתחלת הקרב או אחרי הפסד, אך השחקן המנצח בכל סיבוב אינו יכול לשנות חפיסה. המנצח הוא זה שהביס את שלושת החפיסות של יריבו.

למרות שהכריזה על האליפות הראשונה של Hearstone, החברה עדיין לא פרסמה את רשימת החוקים המלאה ואת הפרסים המגיעים לזוכים. צפו לפרטים נוספים על הטורניר בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:49 30.04.2014 | sorce sorce

    אחד מהמשחקים הפחות מוצלחים ששיחקתי... הפסקתי ברגע שראיתי שאני מתחבר רק בשביל לעשות את הבונוס היומי וזהו. ברגע שהגיבור הוא מה שקובע את סוג הקלפים והקסמים שיהיו המשחק משעמם ולא יכול לגוון.
    בליזארד סתם מנסה להשיג מתחנת כסף איפה שילדים שורפים המון כסף על קנייה של חבילות קלפים וירטואליות...

  2. 2

       | פורסם ע"י