הרשמה

כל ה-Esport על ה-Xbox 360 שלכם

רשת MLG השיקה אפליקציה יעודית

הקונסולות שלנו הן כבר מזמן לא קונסולות למשחק בלבד אלא גם לצפיה בתכנים ומשחקים. לא משנה איזה משחק אתם משחקים ברשת, אם אתם מעוניינים להשתפר בו וללמוד מהטובים ביותר - כדאי לכם לבקר בסצינת ה-Esport ולראות איך המקצוענים עושים את זה.

מהיום, יש לנו גישה לקצת יותר גיימינג תחרותי על ה-Xbox 360 שלנו: חברת MLG (או Major League Gaming) הכריזה על אפליקציית ה-MLG.tv ל-Xbox 360. האפליקציה תאפשר לראות את כל השידורים של MLG.tv בעזרת הזרמה ישירות אל ה-Xbox 360 שלכם. בין התוכניות של הערוץ תוכלו למצוא את האליפות השבועית של Call of Duty, שמביאה את מיטב השחקנים בכל סופשבוע להילחם על התואר של ה-Clan הטוב ביותר.

סאנדנס ג'יאובני(Sundance DiGiovanni), מקים ומנכ"ל MLG אמר: "אפליקציית ה-MLG ל-Xbox 360 תביא את התוכן שלנו ישירות למעריצי גיימינג ב-Xbox Live. רשת MLG משדרת גיימינג תחרותי איכותי כל שבוע דרך www.MLG.TV ועכשיו אנחנו מאפשרים למשתמשי ה-Xbox 360 לצפות בהנאה ובקלות. בשנת 2013 מעריצינו צפו 54 מיליון שעות של תוכן ואנחנו מצפים שהמספר יעלה משמעותית עם תוספת אפליקציית ה-MLG ל-Xbox 360."

אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה ולנסות אותה בעצמכם. כל מי שלא מודע לשעות התוכניות הרצות בערוץ, אבל עדיין רוצה לראות מה הולך בעולם ה-eSports, יכול להנות ממגוון התוכניות המוקלטות של הערוץ.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:08 30.04.2014 | ek355 ek355

    חחח גיימינג תחרותי, הם משקיעים רק בקול אוף דיוטי, אפילו בcs הם לא תומכים..

  2. 2

       | פורסם ע"י