הרשמה

Dota 2 - האם Valve מכריחה שחקן לא יציב לשחק?

Fnatic מנסה להגן על השחקן שלה

בימים האחרונים מתנהל קרב שקט בין חברת Valve, המארגנת את טורניר The International במשחק Dota 2, לבין קבוצת Fnatic, אשר מונעת מאחד השחקנים שלה להגיע עקב לחץ נפשי גבוה וחשש כבד לבריאותו.

השחקן שנמצא שעין הסערה הוא אדריאן "Era" קריזו(Adrian Kreyizu). קריזו, ע"פ הנהלת הקבוצה, אינו כשיר להשתתף במשחקים ולכן הם ביקשו להשתמש בשחקן Dota חובבן במקומו ואף ציינו שבמשך תקופה מסוימת הם מתאמנים איתו כדי להתכונן לטורניר.

Valve בתגובה פרסמה התכתבות בין השניים המציג שבמהלך התקופה שקיבלו מייל מהנהלת Fanatic, הם גם קיבלו מייל מקריזו עצמו, שטוען שלאחר אבחון מרופא, הותר לו לחזור ולשחק עם קבוצתו, אך שהקבוצה הכניסה שחקן אחר במקומו ושהוא כרגע לא מורשה להתאמן איתם. נכון לעכשיו, קריזו עדיין חתום תחת קבוצת Fnatic.

בהמשך לשיחה בין הנהלת Fnatic ל-Valve, הראשונה אמרה ששני השחקנים הגיעו להסכם כאשר אם הקבוצה תזכה בפרס כספי, קריזו ומחליפו יתחלקו בפרס והבהירו שקריזו לא ישתתף.

Valve בתגובה אמרו שאם השחקן אמר להם שהוא יכול להשתתף אז הוא ישתתף. החברה טוענת שלמרות שהיא הזמינה קבוצות, היא הזמינה את השחקנים עצמם ואך ורק השחקן יכול להחליט אם הוא כשיר להתמודד או לא.

כרגע לא ידוע אם חברי Fnatic ישתתפו בטורניר או יפסלו את עצמם. אתם חושבים שזה בסדר מצד Valve לדחוף שחקן להשתתף למרות שהקבוצה לא מסכימה?

טורניר The International יתרחש ב-18 עד ל-21 ביולי, כאשר סכום הזכייה הכולל עומד על 10 מיליון דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:44 30.06.2014 | *Showiz* *Showiz*

    שונא את Valve, החברה הכי גרועה שיש!
    גונבת כסף, מתנהגת בזלזול, מוציאים משחקים על אותו מוד COPY PASTE, עובדים על ילדים בסטים לוקחים מס בMARKET וכ'ו.
    נאצים מסריחים...

  2. 2

    21:20 30.06.2014 | omrish. omrish.

    תגובה מספר 1, אני לא חושב שאתה יודע מי אלה וואלב ומה הם עשו אז כדאי שלא תגיד דברים שאתה לא מבין.

  3. 3

       | פורסם ע"י