הרשמה

טורניר Hearthstone לגברים בלבד?

האם נשים וגברים צריכים להתחרות בנפרד ב-eSport?

האם Heartstone או כל משחק eSport אחר אמור להיות מוגבל לגברים או נשים בלבד? ואם כן, למה? אתמול נחשף כי מארגני טורניר ה-IeSF (ארגון הספורט אלקטרוני העולמי) בפינלנד פתחו תחרויות נפרדות לגברים ולנשים:

  • תחרות גברים: Dota 2 ,Starcraft II,Heartstone ,Ultra Street Fighter IV.
  • תחרות נשים: Starcraft II, Tekken Tag Tournament 2.

החלוקה התבצעה בדומה לענפי ספורט אחרים, אך בניגוד לספורט מסורתי, אין פערי כוחות בין גברים לנשים כשזה נוגע לגיימינג. השאלה שנשאלה מיידית היא למה בתחרויות הנשים אפשר למצוא רק את Starcraft II ו-Tekken Tag Tournament 2 ולא משחקים כמו Dota 2 או Heartstone? התשובה הראשונית שהגיעה היתה זו שהעלתה את כל הדיון כאשר אמרה: "ההחלטה לפצל בין גברים ונשים נעשתה בהתאמה עם רשויות ספורט בינלאומיות, כחלק ממטרתנו לקידום ה-eSport כענף".

למרות ההצהרה הראשונית של מארגני ה-IeSF, פדרציית ה-eSport הפינית עושה מאמצים כדי לבטל את ההפרדה בין משחקים לנשים וגברים. בתגובה לכך ה-IeSF שחררו הצהרה נוספת: "ה-IeSF הקשיבה לקהילת הגיימרים ושוקלת בין עצמה את האפשרויות. עקב ההערות שנשמעו, ה-IeSF ארגנה ישיבת חירום בה נדון על הדברים".

לאחר "ישיבת החירום", הוחלט כי לא יהיו הפרדות בין גברים לנשים במשחקים. נשים יוכלו להשתתף במשחקים כמו Heartstone ו-Dota 2, ולהתחרות מול הגברים - כפי שהיה נהוג עד היום ב-eSport. גם אתם חושבים שצריך להיות שוויון בין גברים ונשים ב-eSport? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י