הרשמה

Doom עשוי להיחשף רק בשנה הבאה

האם החשיפה הבלעדית ב-Quakecon התרחשה רק כדי להרגיע את הרוחות?

 אתמול סיפרנו לכם על הפרטים החדשים שנחשפו על Doom בכנס QuakeCon 2014, והערכנו שהחשיפה המלאה של המשחק כנראה תהיה בכנס Gamecom בחודש הבא. החשיפה ב-QuakeCon היתה בלעדית לנוכחים בכנס, ובינתיים אין תאריך לחשיפה הפומבית בה נראה סוף סוף איך Doom החדש נראה. אולם, העובדה שיש למפתחים מה להראות ולספר רומזת לנו שאין סיבה לחכות עוד הרבה עם חשיפת המשחק בפני הקהל הרחב. אז למה סביר יותר שנראה חשיפה מלאה למשחק רק בשנה הבאה?

מגזין PCGamer סיפק את התשובה, בראיון שערך עם מנהל השיווק והיח"צ של המפתחת id, פיט היינס (Pete Hines). היינס הבהיר ש-Doom הוא פרוייקט שמובל על ידי המפתחים, ולא על ידי מחלקת השיווק. "אנחנו עובדים איתם ושואלים, 'איך זה עובד? מה אנחנו רוצים להראות?', והם אומרים 'תראו, אנחנו לא רוצים להזרים חשיפה של משחק שלא נמצא בנקודה הפורמלית של חשיפה עולמית, ואז הדבר הזה ינותח וייבדק פריים אחר פריים , כשבמצב נורמלי לא היינו מראים את זה לאף אחד'."

לפי היינס, או יותר נכון לפי מפתחי המשחק, Doom ממש לא נמצא במצב ראוי להצגה פומבית. הסיבה להצגה שלו בכנס QuakeCon היתה להראות למעריצים התקדמות ולמנוע תלונות עתידיות על פיתוח המשחק שלא מגיע לשום מקום. כזכור, Doom נמצא בפיתוח כבר שנים רבות, אך בשנה שעברה הוחלט ב-id "לחזור אל שולחן השרטוטים" ולהתחיל את הפיתוח מחדש עם דף נקי. "מאוד רציתי לשים משהו שם בחוץ, שבאופן נחרץ אומר 'id עובדת על משהו שאנחנו חושבים שהוא ממש מגניב'. ורצינו להראות משהו למעריצים שנותן את הבטחון שעדיין מדובר בסטודיו כשיר שעושה דברים ממש מגניבים", אמר היינס בראיון.

לבסוף, היינס אמר את מה שהכי לא רצינו לשמוע, וכיוון את מועד ההכרזה לשנת 2015: "שנה הבאה זה מתי שאני חושב שהיינו מתחילים". לפי PCGamer הוא הסביר גם שתוכניות יכולות להשתנות, וכי זה אפילו אפשרי שהוידאו מהכנס יפורסם לציבור הרחב, אך לבסוף הבהיר: "אני לא חושב שיש דרך שזה יקרה". 

אז מצטערים לאכזב, אבל Doom כנראה יוצג רק בשנה הבאה ובטוח לא ב-Gamescom באוגוסט. או שמא?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י