הרשמה

צפו במשחקי הגמר מתוך Capcom Cup

מי הלוחם האולטימטיבי?

טורניר ה-Capcom Cup שנערך בתחילת השבוע הציב את 16 שחקני ה-Ultra Street Fighter IV הטובים בעולם במשחקי הטוב משלושה במטרה להכתיר את שחקן ה-USFIV הטוב בעולם. טורניר EVO, הנחשב ליוקרתי ביותר בז'אנר, נערך השנה בצמוד להשקת של Ultra Street Fighter IV ולכן הרבה שחקנים עדיין לא הסתגלו לגמרי לדמויות והשינויים החדשים במערכת. כעת, כחצי שנה אחרי ההשקה, Capcom Cup היווה את הקרב האולטימטיבי בין השחקנים הטובים בעולם והפעם לא היה מקום לתירוצים. אז מה היה לנו שם?

משחק חצי הגמר - Luffy vs. Xian

Xian(סינגפור) ו-Luffy(צרפת) נפגשו במשחק חצי הגמר של הטורניר לאחר נצחונות חלקים של 2-0 על המתמודדים מהשלב הקודם.

הצפרתי בחר במשחק הראשון ברוז(Rose) בעוד Xian הלך על בטוח ובחר את Gen, הדמות המועדפת עליו. למרות שהמשחק הראשון הלך ל-Xian, השחקן הטכני Luffy הצליח לחזור אחרי סיבוב מבריק ולאזן את התוצאה. הביטחון שהצרפתי הפגין היה גם למפלה שלו לאחר שהפסיד פעם נוספת ל-Xian.

משחק חצי הגמר Momochi vs. Luffy

ההפסד של Luffy ל-Xian שלח אותו לבית התחתון להתמודד על האפשרות לנסות את מזלו שוב מול הסינגפורי, בתנאי שינצח את Momochi(יפן), המנצח של הבית התחתון. 

הצפרתי המשיך לשחק עם רוז(Rose), בעוד היפני העדיף את קן(Ken). המשחק הראשון התחיל בסערה כאשר שני המתמודדים נלחמו קשה מאוד לקחת את הנקודה הראשונה של המשחק, אבל העיקשות של momochi הצליחה לגבור על המהירות של הצרפתי.

לעומת זאת, במשחק השני, הצרפתי החליט ללכת על בטוח ותקף את momochi בסבלנות ועקביות שגרמו לו להפסיד את הנקודה השנייה.

Momochi לא איבד את הקור רוח שלו, ולמרות רגעי שבירה קטנים, גרם למשחק האחרון שלו מול Luffy להיראות לקל ביותר מבין השלושה.

הגמר הגדול Xian vs. Momochi

המשחק האחרון היה בעצם סיכון כפול בשביל Momochi. מאחר והוא מהבית התחתון (בית המפסידים) הוא היה צריך לנצח את Xian פעמיים כדי לזכות בפרס הראשון בשווי 30,000$ בנוסף להכנסות של מעריצים לקופת הניצחון. 

במשחק הראשון Xian החליט להשתמש ב-Poison וכמעט ניצח את קן של Momochi, אבל ברגע שראה שהוא מתחיל לאבד את היתרוןהוא חזר במהירות ל-Gen. למרות החזרה של Gen אל הזירה, Xian שהיה בין הפייבוריטים של הטורניר, לא הצליח להציל את המצב והפסיד ל-Momochi, שעכשיו היה לו סיכוי ממשי לאבד את האליפות מאי פעם.

המשחק השני שכבר היה על המקום הראשון בטורניר הציב את השניים אחד מול השני כאשר Momochi המשיך להאמין ב-Ken בעוד ש-Xian לא לקח שום סיכון והלך ישר על Gen. 

למרות העובדה ש-Xian הוא שחקן שהוכיח את עצמו יותר מ-Momochi, היפני לא התייחס לתארים ופשוט שלח את Xian הביתה במהירות לא צפויה וסיים את המשחק 2-1 כשהוא מוכיח ללא ספק שהוא השחקן הטוב ביותר של Ultra Street Fighter IV.

הניצחון זיכה את Momochi מקום הראשון ו-30,000$ (לא כולל הכנסות מעריצים) ואת הזכות להתרברבות מול כל מי שמציב בפניו אתגר במשחק המכות התחרותי ביותר בסצינה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י