הרשמה

Hearthstone - נחשף תאריך היציאה להרחבה GvG

מעל 50 קלפים חדשים מההרחבה נחשפו

רמת הציפייה להרחבת ה-Goblins vs Gnomes הייתה היסטרית. במשך מספר חודשים Blizzard חשפה מעט קלפים כל פעם ורק העלתה את רף הציפייה לחבילה החדשה. אבל עכשיו שחקני Heartstone יכולים לנשום לרווחה ולהתחיל לתכנן את החפיסות שלהם מחדש, לקראת תאריך היציאה המצופה - 8.12, יום שני הקרוב! בהפצצת הקלפים האחרונה נחשפו לא פחות מ-53 קלפים חדשים, מתוך 120 הקלפים שיתווספו החל משבוע הבא.

אחד הקלפים המעניינים ביותר שנחשפו הוא ה-Iron Juggernaut שברגע שהוא מזומן לקרב, היריב יצטרך לזמן מכרה לחפיסה שלו וברגע שהקלף יישלף - הוא יגרום ל-10 נזק לשחקן.

הקלף הנוסף שתופס את תשומת ליבנו הוא Mal’Ganis, שמעבר ליתרון של +2\+2 שהוא נותן לשדים אחרים שיש לכם בשדה הקרב, הוא גם חסין לקסמים ישירים מפני קלפי האויב, מה שמקרנה לו יתרון משמעותי בשדה הקרב וערך אסטרטגי.

אם אתם מכוונים לאסטרטגיה שתכלול לא מעט קלפי Murlocks, אל תשכחו להכניס את Neptulon. ה-Battlecry שלו, שמזמן ארבעה Murlocks ליד שלכם הוא כלי נשק הכרחי כדי לשמור על ההגנות שלכם חזקות. למרות שה-Murlocks לא ידועים בעוצמה שלהם, אי אפשר להתעלם מהכוח של קבוצה חזקה הנמצאת על שדה הקרב.

שחקני Murloc נתקעים לא פעם בלי קלפים ביד - בשביל זה אתם צריכים את Siltfin Spiritwalker. בכל פעם שדמות Murloc מתה על המגרש, וזה קורה לא מעט, אתם מרוויחים את ההזדמנות לשלוף קלף נוסף ליד.

Flame Leviathan הוא אולי אחד הקלפים הלא יציבים בהרחבה. ברגע שאתם שולפים את הקלף מהחפיסה, הוא תוקף ב-2 נקודות נזק את כל הדמויות הנמצאות על המגרש. העובדה הזאת יכולה לסכן אתכם בצורה דרסטית או להציל לכם את העור. מיועד לאנשים שלא מפחדים לקחת סיכון.

גם אתם מצפים לחזור ל-Hearthstone בשבוע הבא? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י