הרשמה

הכירו את ממשיך דרכו של Internet Explorer

Microsoft Edge רוצה לשנות את חוקי המשחק

זוכרים שלפני מספר חודשים מיקרוסופט הודיעה על סיום דרכו של ה-Internet Explorer הוותיק? ובכן, אמש מיקרוסופט חשפה את שמו הרשמי של הדפדפן הבא שצפוי לצאת במהלך הקיץ יחד עם Windows 10.

שם הקוד שנתנה מיקרוסופט לדפדפן היה Project Spartan, אבל כאמור אמש במהלך כנס Build 2015 - הכנס החשוב ביותר של מיקרוסופט בשנה, מיקרוסופט הכריזה רשמית על Windows Edge, הדפדפן החדש והמשודרג שצפוי להחזיר לנו את החיוך בכל מה שקשור בגלישה בדפדפן ברירת המחדל ב-Windows.

במהלך הכנס, מיקרוסופט הציגה מספר פיצ'רים חדשים שנוגעים לדפדפן ואת כולם תוכלו לראות בסרטון ההיכרות. על מנת לסבר לכם את האוזן, Windows Edge כבר מכיל פיצ'ר אחד שיכניס אותו מהר מאוד לזירת התחרות עם שאר הדפדפנים, והפיצ'ר הזה הוא היכולת לשלב הרחבות בעלות תפקידים שונים על מנת להקל ולהוסיף עוד מימדים לגלישה שלנו.

עוד במהלך הכנס, מיקרוסופט הודיעה כי Windows 10 תיהיה מסוגלת להריץ אפליקציות אנדרואיד ו-iOS באמצעות כלים מיוחדים שמיקרוסופט תעניק למפתחים. הודות לפיצ'ר הזה, Edge יהיה מסוגל להריץ הרחבות ישירות מ-FireFox ומ-Chrome - מה שכבר נותן לו יתרון משמעותי על פני התחרות. אם הוא יצליח לעשות את כל זה ולהשתמש בפחות משאבים מהמתחרים - ייתכן ואנו צופים עכשיו בדפדפן הבא שלנו.

Windows 10 יושק במהלך הקיץ ויהיה זמין לעדכון בחינם בשנה הראשונה שלו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י