הרשמה

דיווח: אפל מתעניינת בטכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה

אפל ככל הנראה מתקרבת לאחד התחומים המגניבים בעולם הטכנולוגיה

ע''פ דיווחים, אפל כבר נמצאת בשלבי הפיתוח של מוצר מציאות רבודה

אפל ככל הנראה הולכת לגלוש בשנים הקרובות לתחומי טכנולוגיה נוספים, וכמו שזה נראה כרגע מדובר בתחום המציאות המדומה והמציאות הרבודה. 

מנכ''ל אפל, טים קוק (Tim Cook) כבר רמז במהלך השנה על ההתעניינות של אפל בטכנולוגיות הנ''ל ואמש, אתר Business Insider חשף שאפל שכרה שני אנשי מקצוע שעבדו בחברות מוכרות בתחום תעשיית המציאות המדומה כמו חברת Oculus VR וחברת Magic Leap. כמובן שסיבת העסקתם של שני אנשי המקצוע לא בהכרח מצביעה על העובדה שאפל החליטה לפתח משקפי מציאות מדומה משלה כבר עכשיו, אך עוד ועוד דיווחים מספרים שאפל כבר מעסיקה מאות אנשים שמתמחים במציאות מדומה ורבודה, וע''פ אותם דיווחים, המטרה העיקרית בסופו של דבר היא להגיע למוצר שדומה למשקפיים בדומה למה שנמצא בפיתוח כיום. 

יחד עם זאת, ההצהרה של קוק אומרת דווקא שבמידה ואפל אכן מפתחת מוצר כזה, הוא ככל הנראה לא יהיה מציאות מדומה בדומה לחברות כמו Oculus וסוני, אלא מציאות רבודה, בדומה לטכנולוגיה של Pokemon Go. בריאיון שערך קוק ל-Good Morning America הוא טען "שהתעניינות הציבור במציאות מדומה דועכת לאט לאט" והוא מאמין "שהמציאות הרבודה היא התחום הגדול יותר מבין השנים". הטענה המרכזית של קוק הייתה שבעזרת מציאות רבודה ניתן יותר לבוא במגע עם העולם החיצון, בשונה ממציאות מדומה שבה אנחנו נעולים בתוך עולם אחר. 

מה דעתכם? האם אתם בעד שאפל תיכנס לתחום טכנולוגי נוסף? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י