הרשמה

אתר הטורנטים The Pirate Bay ממשיך לכרות מטבעות באמצעות מבקריו

מטבעות דיגיטליים- הדור הבא של מימון אתרי הורדות

אתרי ההורדות כבר לא יכולים לממן עצמם בעזרת פרסומות והם מחפשים דרכים חדשות להרוויח כסף

בחודש שעבר סיפרנו לכם על כך שאתר הטורנטים הפופולארי The Pirate Bay או בקיצורו הידוע TPB התחל להשתמש בכוח העיבוד של מבקריו על מנת לכרות מטבעות דיגיטליים באמצעות אתר Coinhive, הדובר של TPB התייחס לסוגיה וקרא לה "ניסוי זמני" שכנראה תחליף בעתיד הקרוב את הפרסומות הקיימות באתר. כעת נודע שהאתר חזר להפעיל את הכרייה במחשבי המבקרים אך הפעם בשיטה חדשה.

המערכת הקודמת הייתה מבוססת על קוד JavaScript שהיה מובנה בקוד האתר אך עכשיו יש לה שינוי קטן, המערכת החדשה מבוססת על פרסומות שמופיעות באתר והן מנצלות את כוח העיבוד של המשתמש לטובת פעולת הכריה. מצידו של האתר הרווח הוא כפול- הוא גם מרוויח כסף על פרסומות וגם מרוויח כסף באמצעות כריית מטבעות.

TPB לא הודיע למשתמשי האתר על עצם העובדה שהוא משתמש במשאביהם לכרית מטבעות וגם האתר לא מציע אפשרות למבקרים לבטל את הכריה - מה שעיצבן המון מבקרים. בנוסף TPB עוברים על תנאי השימוש של שירות ה-Cloudflare - אתר הנותן שירותי CDN והגנות נגד התקפות DDOS על אתרים. רק בתחילת החודש Cloudflare ביטלו את החשבון של אתר ProxyBunker על התנהגות זהה, TPB עלולים להחסם גם הם ולחפש שירות אחר שיתן להם מענה.

Coinhive בתגובה: "אנו נאמת את ההצטרפות הזו לשרתים שלנו ונטמיע אותה באופן שאי אפשר לעקוף אותה. אנו מתחייבים לשמור את ההצטרפות לכרייה ללא שינוי בכל עת, ללא חריגים."

בשבוע האחרון מטבע הביטקוין הגיע לשיא שווי של כ-5,000$ ולכן זה רק נראה הגיוני לכרות מטבעות דיגיטליים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י