הרשמה

BOSE משיקים בישראל את אוזניות הדגל QC35

יצאנו לבדוק את אוזניות הדגל האלחוטיות של BOSE עם טכנולגיית השתקת רעשים אקטיבית

לראשונה בישראל BOSE וניופאן מקיימים מסיבת עיתונאים ומשיקים ליין מוצרים חדש עם דגש על אוזניות הדגל

ערב ההשקה מתחיל בהרצאתו של ירון צפדיה, סמנכ"ל בניופאן שמספר לנו קצת על ההיסטוריה של BOSE ועל ההפתחויות עד היום.
חברת BOSE האמריקאית נוסדה ב-1964 ע"י Gopal Bose שנפטר לפני 3 שנים. לאחר פטירתו הוריש 90% ממניות החברה לאוניברסיטת MIT כדי שישמרו על החזון שלו ויקחו את החברה למקום של השקעה ופיתוח ויסתכלו תמיד לטווח הארוך. את 10% הנוספים הוריש למשפחתו. החברה פעילה בתחומים רבים כשהתחום המרכזי הוא אודיו וגם פעילה בתחום הרכב כשהמערכות שלה מותקנות בדגמי רכבים של חברות יוקרה כמו Audi, B.M.W ו-Mercedes.

בשנים האחרונות BOSE עשתה שינויים רבים והרחיבה את ליין המוצרים שלה מליין מוצרי קולנוע ביתי לליין מוצרים שמתאים לעולם המוזיקה הנייד יחד עם התפתחות טכנולוגיות ה-Bluetooth וה-WiFi. בישראל, BOSE קיימת כבר 30 שנה ואתמול השיקה באירוע ראשון וחגיגי את אוזניות הדגל החדשות QC35 ומוצרים נוספים שנחשוף בפניכם בהמשך. לסיום, צפדיה הזמין לבמה את ליאב רון, מנהל מותג BOSE בניופאן כדי להציג ולהדגים בפנינו את המערכות המושקות בישראל.

SoundTouch

לא מעט אנשים השיקעו ומשקיעים גם היום המון כספים על מערכות קולנוע סראונד 5.1, 7.1 שהם למעשה רמקולים גדולים שתופסים המון שטח ודורשים תכנון מקדים וזקוקים לפריסת כבלים רבה. היום, העולם פונה לכיוון של מינימלזם וכמה שפחות חוטים. כמו כן, דבר נוסף שהשתנה והולך ונעלם - הדרך שבה אנו צורכים מדיה - דרך תקליטים, קלטות, דיסקים - היום אנו צורכים את המדיה שלנו ישירות מהסמארטפון, האינטרנט, הענן או אפליקציות בתשלום.

בשנה וחצי האחרונות BOSE נותנת מענה באמצעות מקרני קול ביתיים דוגמת SoundTouch 130 - יחידה אחת שמורכבת בסה"כ מקרן קול אחד, סאבוופר ויחידת שליטה - כל זה במקום מערכת סראונד 5.1. 

SoundTouch שמושק היום בישראל נותן מענה לאופן שבו אנו צורכים את המדיה. מערכת SoundTouch של BOSE מגיעה עם אפליקציה שניתן להתקין על כל מחשב, טאבלט וסמראטפון בין אם זה iOS או אנדרואיד והאפליקציה מאפשרת לנו להזרים מוזיקה בלחיצת כפתור בכל יחידת SoundTouch שמחוברת למערכת בנפרד או ביחד.

הרעיון שעומד מאחורי SoundTouch הוא שליטה מלאה על כל רמקול באמצעות האפליקציה ורשת ה-WiFi הביתית. בניגוד למערכות שהיו מותקנות בעבר שבהם היינו צריכים לפרוס חוטים ולתכנן איפה כל רמקול ימוקם ואפילו במצבים מסויימים להחביא את הכבילה בקירות באמצעות חציבה או תעלות על הקירות שמכערות את הבית וכלולה בהרבה עבודה מפרכת.

לבסוף ליאב ביצע הדגמה של מערכת SoundTouch כאשר באולם היו פזורים מספר רמקולים מדגמים שונים שתומכים ב-SoundTouch, והראה לנו כיצד ניתן לשלוט באמצעות האפליקציה על כל רמקול בנפרד תוך כדי הזרמת שיר שונה בכל מערכת ועל כולם ביחד.

Soundsport Wireless

בהמשך ליאב הציג לנו את אוזניות הספורט Soundsport Wireless, שכבר לפי השם ניתן להבין שהן אלחוטיות. השליטה עליהן מתבצעת ע"י Bluetooth ועפ"י BOSE הן נגד מים וזיעה. העיצוב המיוחד שלהן מונע מהן ליפול מהאוזניים גם בפעילות אינטנסיבית ומהכבל שלהן להסתבך בזמן הפעילות הגופנית. אורך הסוללה שלהן הוא כ-6 שעות. למרות שאלה אוזניות קטנות ושנועדו לספורט, גם כאן BOSE לא מתפשרים על איכות הסאונד ובנייה.

QuietComfort 35

הקרם-דה-לקרם של הערב היה אוזניות הדגל של החברה - ה-QuietComfort 35. בניגוד לאח הקטן QC25 האוזניות האלו הן אל-חוטיות לחלוטין ופועלות על Bluetooth. לאלו מכם ששואלים, האוזניות מגיעות גם עם כבל 3.5mm בעל מיקרופון מובנה לשימוש במהלך שיחה בסלולאר - iOS או אנדרואיד. השקט שקט יותר - עם מערכת השתקת רעשים אקטיבית האוזניות עושות את העבודה בצורה מעולה ורק אחרי שמנסים, באמת מבינים. האוזניות מגיעות בצבעים שחור ואפור במשקל של כ-300 גרם בלבד, עם חומרים איכותיים שמשתמשים בהם ביאכטות ובמכוניות מהודרות, האוזניות האלו הן הדבר הכי קל ונוח שיצא לנו לבדוק. חיי הסוללה של האוזניות מחזיק לכ-20 שעות עבודה רצופות עם זמן טעינה של שעתיים בלבד. הדבר האחרון שנשאר לדבר עליו הוא הסאונד - אוזניות פרימיום מגיעות עם סאונד פרימיום ויוצא דופן, באס איכותי וללא רחמים.

בלעדי בישראל - QC25 - מכבי סטייל

ניופאן בשיתוף BOSE, לקחו את אוזניות ה-QC25 ויצרו להן סקין מיוחד עבור קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב.

עוד הציגו בערב ההשקה ליין מוצרים של רמקולים קטנים, ניידים שנטענים ופועלים באמצעות Bluetooth. בין הדגמים הציגו: SoundLink Mini 2, SoundLink Colour, SoundLink Bluetooth speaker III. כלל המוצרים נמכרים כבר היום ברשתות נבחרות בישראל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:45 20.07.2016 | אלעד אלעד (אורח)

    באתר HEADSOUND עשו מבצע לחברי המועדון שעם קוד קופון של QC35 מקבלים 200 ש"ח הנחה וזה יוצא 1946 כולל משלוח עד הבית.

  2. 2

       | פורסם ע"י