הרשמה

76 קבוצות ישתתפו בטורניר ה-CS:GO הגדול בעולם

אירוע בהשתתפות יותר מ-1,000 שחקנים מכל העולם

חברות E-Frag ו-Hitbox חשפו את הטורניר החדש שלהם ל-CS:GO שיכלול 76 קבוצות שונות ומעל 1,000 שחקנים מקצוענים שישתתפו בטורניר.

הטורניר, שיחל ב-16 למאי ויסתיים ב-8 לאוקטובר, יארח קבוצות CS:GO משש יבשות שונות שיתחרו ראש בראש על פרס שכרגע הסכום המינימלי שלו עומד על 100,000$, אותו יהיה אפשר להגדיל דרך רכישות של קהילת ה-CS:GO העולמית. נכון לעכשיו, השיטה בה ייגבה הכסף והפרסים שיוענקו להקהילה שתתרום לקופת הזכייה - עדיין לא הוכרזו.

הטורניר יפעל בצורה שבה קבוצות מיבשות שונות יצטרכו להביס קודם אחת את השנייה. רק לאחר שהקבוצות הטובות ביותר ניצחו בשלבים המוקדמים, יוכלו להתקדם למשחקים נגד קבוצות מיבשות אחרות. לשלב האחרון של הטורניר יעלו 16 הקבוצות הטובות ביותר.

דניאל לברל(Daniel Lebrel), המנכ"ל השותף של חברת Hitbox התראיין בנוגע לטורניר: " שנה שעברה, התחרות האירופאית והתחרות הבינלאומית המתקרבת הביאו משהו מיוחד לסצנה של CS:GO. טורניר המבוסס על מדינות ויבשות, איחד חלק מהשחקנים הטובים בעולם. משחקים יוצאי דופן יהיו אפשריים במהלך הטורניר על בסיס יום יומי וחלוקת בתים שהייתה אפשרית רק בליגות דמיוניות, אפשריות לראשונה. אין שום ספק שאנחנו מאוד מתרגשים לראות את האירועים האלה בשידור חי בחסות Hitbox.

אתם מוזמנים לצפות ברשימת השחקנים החלקית שיופיעו בטורניר הגדול. אם מסתכלים ממש טוב, אפילו תוכלו למצוא יצוג ישראלי אסלי, אברהם מדואל המוכר בקהילה בתור "Spooky". אז חוץ מפטריוטיות, אפשר לומר שהטורניר אכן הולך להיות משהו יוצא דופן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:02 15.05.2015 | cyrox cyrox

    איך זה ששמו אותנו באירופה אם אנחנו באסיה :(

  2. 2

    09:36 27.05.2015 | לא אמיתי לא אמיתי (אורח)

    הוא לא אמיתי הבחור חחח
    איזה שציץ בהצלחה יא אח מהאשכך !

  3. 3

       | פורסם ע"י