הרשמה

חדש במובייל: יוצאים לקווסט

יעקב ורך חוזר עם משחקים משובחים לסאמרטפון או הטאבלט שלכם

גם הפעם יעקב ורך כאן עם משחקים חדשים ומשובחים לסמארטפון ולטאבלט

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי אוסף של משחקים שיעבירו לכם את הזמן בכיף.

בוא נתחיל עם הרפתקה להצלת הממלכה ב-Dragon Blaze לאנדרואיד ול-iOS

ב-Dragon Blaze אנו נקלעים למלחמה בין שני ממלכות, בה אנו שולטים על קבוצה של לוחמים המורכבים מלוחם, גנב, קשת ומכשף. במשחק אנו שולטים רק על דמות אחת מתוך הקבוצה וביכולתנו לכוון את שאר חבריה לתקוף אויב מסוים או להגן על חבר בקבוצה. כל השליטה נעשית על ידי לחיצות על אייקונים נוחים בתחתית וברחבי המסך. חוץ מהסיפור, במשחק ישנו גם מולטיפלייר PvP בו אנו נלחמים נגד אנשים אחרים ברשת. המשחק מהיר מאוד, דבר הדורש זריזות מחשבה בעיקר מול שחקנים אחרים. הגרפיקה מאוד יפה למרות שמסך המשחק יכול לעיתים להיות עמוס באפקטים. הסאונד בהחלט תואם את המתרחש מול עיננו. ב Dragon Blaze אומנם יש מערכת "תשישות" שדורשת מאתנו לחכות או לשלם על מנת להתקדם אך היא אינה מציקה והמשחק נדיב מאוד במתן מטבעות וחפצי פרימיום. המשחק מהנה מאוד ומומלץ לחובבי הז'אנר ומשחקים שדורשים זריזות ומיומנות.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

 להורדה דרך Google Play

בוא נמשיך הרפתקה נוספת הפעם עם חיות אימתניות ב-Beast Quest לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Beast Quest אנו נכנסים לנעליו של הגיבור ועלינו להילחם במגוון רחב של מפלצות וחיות מופלאות וזאת במטרה להציל את הכפר שלנו והעולם כולו. השליטה במשחק מעניינת בכך שבעזרת אצבע אחת אנו מזיזים את הדמות ובאצבע השנייה אנו עושים סוויפים על מנת להזיז את המצלמה. השליטה בקרבות מתבצעת בהתקפות והגנות מתוזמנות בהתאם להחלטתנו האם לתקוף או להגן. השליטה מתבצעת על יד לחיצה על האייקונים המתאימים. הגרפיקה במשחק מאוד נעימה לעין ודי סטנדרטית למשחק מובייל. גם המוזיקה בהחלט נעימה. מומלץ לאוהבי ז'אנר הרפתקאות אקשן.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

אם אקשן ותפקידים זה לא בשבילכם, בואו נצא להרפתקה הצבע-והקלק ב-Drawn: The Painted Tower לאנדרואיד ול-iOS

המשחק Drawn: The Painted Tower הוא קווסט בעולם אפל ומסתורי. במשחק עלינו להציל ילדה בעלת כוחות קסם במרוץ נגד הזמן, ובדרך נצטרך לפתור סדרה של חידות במבוכים ומסדרונות אינסופיים. המשחק הוא ערבוב של משחק הצבע והקלק (point & click) וחיפוש חפצים בתוך עולם המשחק. הגרפיקה ב-Drawn: The Painted Tower נראית מצוין עם סגנון של ציור ביד. המוזיקה המושקעת יוצרת אווירה המדגישה את המתרחש על המסך. המשחק לא קשה במיוחד והבעיה של "להיתקע" בפתרון פאזל או חידה מסויימת כמעט ולא קיים.

מחיר: 7.30 ש"ח (יש גם גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם הרפתקה במשחק תפקידים בסגנון קלאסי עם טוויסט ב-Knights of Pen & Paper 2 לאנדרואיד ול-iOS

Knights of Pen & Paper 2 הוא למעשה משחק תפקידים על משחק תפקידים. בתחילת המשחק אנו מגלים שהעולם עומד בפני סכנה מידי אביר הנייר ועלינו להציל את העולם מפניו. נשמע קצת קלישאה אבל עולם המשחק הוא ערבוביה של מבוכים ודרקונים, משחקי הכס וכל מה שקיים בעולם הפנטזיה, וזה מה שעושה את המשחק הזה למצוין. הסיפור והדיאלוגים מלאים באזכורים וקריצות לכל מה שחם בעולם הפנטזיה מסדרות טלוויזיה, קומיקס משחקים וספרים. Knights of Pen & Paper 2 הוא משחק תפקידים מבוסס-תורות - בתחילת המשחק עלינו ליצור דמויות באחת הקבוצות של אדם, אלף או גמד. עוד עלינו לתת לדמויות תפקידים לא קלאסיים למשחקי תפקידים כמו עכבר מעבדה, ילד עשיר או מעודדת, כל אחד מגיע עם יתרונות משל עצמו, וכן לבחור מקצוע. כל השילובים השונים יוצרים דמיות מעניינות ומגוונות. מערכת המשחק מתרחשת בכך שאנו יושבים סביב שולחן עם אדון המבוך ואומרים לו מה אנו רוצים לעשות. ישנה מפת עולם עליה נמצאים אייקונים של המקומות אליהם ניתן ללכת ושם מתרחש המשחק. בפועל, הכל מתרחש ליד השולחן עליו אנו יושבים. כל הפקודות נמצאות בשורה בתחתית המסך, ומומלץ לשחק על הטאבלט או האייפד לנוחות מקסימלית. הגרפיקה במשחק היא בפיקסל ארט מאוד יפה ומושקע, הסאונד גם הוא מושקע לא פחות. המשחק מהנה ומצחיק מאוד, מומלץ לאוהבי משחקי תפקידים.

מחיר: 17.30 ש"ח – (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י