הרשמה

אלה הבתים בצד האירופאי של טורניר The International 2015

קבוצה אחת כבר לא נפגוש בפלייאוף

The International 2015, אירוע אליפות העולם ב-Dota 2, מתחיל להעלות הילוך עם סגירת הרשימה לשלבי הפלייאוף

היום השני של שלבי ההעפלה לבתים של טורניר The International 2015 עבר בצורה שכמעט כולם ציפו לה, חוץ מקבוצה גדולה אחת שנשארה מאחור.

קבוצת Alliance שהשתתפה בלא מעט טורנירים גדולים של Dota 2 בעבר, איבדה במפתיע את המקום שלה בטורניר והפסידה את המשחק המכריע שלה ל-PowerRangers. הקבוצה הגדולה אפילו סיימה במקום האחרון של הבית הראשון.

שלבי הבתים, שלרוב לא מושכים הרבה עניין מטעם הקהל, הפתיעו את כולם עם פתיחה אינטנסיבית ביותר. שלוש קבוצות שונות - Alliance, NiP ו-Burden United כבר הבינו שהן יצטרכו להילחם בשיניים על אפשרות להפעלה לשלבי הפלייאוף.

היום השני המשיך להקשות על Alliance ו-Burden United, כשהראשונה עשתה הכל בצורה ההפוכה ממה שהייתה צריכה. למרות שהשתיים הראשונות הסתבכו, דווקא הקבוצה השוודית NiP יצאה עם הראש מורם והבטיחה לעצמה את המקום השני. את המקום הראשון לקחה 4 Anchors, שלא הפסידה משחק אחד בשלבי הבתים.

זוכי הבית השני לא יבואו לאף אחד בהפתעה. במקום הראשון, כרגיל, תוכלו למצוא את חביבי הקהל Na’Vi שהפסידו רק משחק אחד. אחריהם אפשר למצוא את הקבוצה האנגלית, London Conspiracy Dota2, שבמהלך השנים האחרונות הפכו להיות אחת הקבוצות החזקות בענף.

אחד המשחקים הזכורים לטובה היה של NiP שהיו צריכים קצת יותר מ-17 שניות כדי להכריע את Yellow Submarine. השוודים תקפו את חברי הצוללת באכזריות במהלך כל המשחק והראו שהם לא באים כדי לעשות כיף, אלא כדי לנצח את הטורניר.

לשלבי הבתים נותר יום נוסף אחד כדי לקבוע את העולים לשלבי הפלייאוף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י