הרשמה

LOL: מוקדמות אליפות ישראל 2015

האליפות מציגה קופת פרסים שוברת-שיאים של 20,000 שקל

LoL Israel והעמותה לגיימינג תחרותי שמחים להכריז על ההודעה השניה בדבר "אליפות ישראל League of Legends 2015" שתתקיים השנה בחסות ASUS.

ב-11 במאי הוכרזה אליפות ישראל לשנת 2015 במשחק League of Legends, המאורגנת זו השנה הרביעית ברציפות ע"י LoL Israel ובשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי. האליפות, שאירוע הגמר שלה יתקיים בהיכל התרבות היוקרתי של בת ים באוגוסט הקרוב, מציגה קופת פרסים שוברת-שיאים של 20,000 ₪, את כנס הגיימינג הגדול ביותר בישראל, ומעורבים בה גופים בעלי שם-עולמי בתחום הגיימינג, ביניהן חברת ASUS עם סדרת המותג ASUS ROG, נותנת החסות הראשית לאירוע, והחברות Logitech ו-AOC.

השבוע הוכרז תהליך המוקדמות עבור האליפות. כל אדם אשר מעוניין לשחק באליפות הגיימינג הגדולה במדינה יכול לעשות זאת בחינם, דרך השתתפות בטורניר המוקדמות המקוון שיערך בחודש יולי. טורניר המוקדמות הוא למעשה ליגת גיימינג המבוססת על הפורמט המוביל במעצמות הגיימינג כמו ארה"ב וקוריאה, שתרוץ במהלך יולי ותחילת אוגוסט עד שיקבעו שתי הקבוצות שיעלו לגמר הגדול. השופטים באליפות מוסמכים מטעם העמותה לגיימינג תחרותי בישראל (ע"ר) ומטעם הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IeSF).

"האליפות שלנו מתקיימת כאירוע ספורט לכל דבר, עם שלב מוקדמות, בתים והדחה כמו בכל ספורט אחר" אומר דני חלפין, ראש צוות הטורניר באירוע. "כל קבוצה תקבל הזדמנות שווה להתמודד על התואר ואנחנו דאגנו שלא יהיה מצב שבו מישהו לא יכול להשתתף בגלל אילוצים כאלה או אחרים. המטרה שלנו, בסופו של דבר, היא לחזק את ענף הספורט האלקטרוני התחרותי בישראל. כחלק מהדרך, אנחנו דואגים לקיים אירועים ברמה גבוהה שידאגו לשמר כשרונות בתחום, לאגד בודדים לקבוצות ולהראות לכולם שגם לגיימר ישראלי יש אפשרויות בארץ וביחד נבנה קהילה שתהיה חלק מקהילת הגיימינג המקצועית העולמית, לא בשונה משוודיה או דנמרק."

ניתן לעקוב אחר הטורניר ולקבל פרטים נוספים אודות ההרשמה ורשימת המשתתפים בפורטל מיוחד באתר האירוע.

כמו כן תתקיים באירוע תחרות Cosplay (תחרות תחפושות מקצועית) של League of Legends. התחרות תציג את מיטב אמני התחפושות בקהילת ה-LoL וה-Cosplay הישראלית ומציגה פרסים מרשימים מתנת ASUS ו-Logitech. ניתן להירשם ולהשתתף בחינם בתחרות ע"י הרשמה דרך עמוד הפייסבוק של האירוע.

"תחרות הקוספליי באירוע היא בסופו של דבר תחרות של אנשים שעובדים המון זמן מראש להראות את ההישגים שלהם וכמה שהם אוהבים את המשחק," אומרת שקד יפה, אחראית תחרות התחפושות באירוע. "זהו קיבוץ של גיימרים בעלי כשרון מדהים ויכולת להקים את דמויות פנטזיה מעולם המשחק לתחייה בעולם שלנו, ואני לא יכולה לחכות לראות מה המשתתפים הולכים להראות לנו הפעם."

"אליפות ישראל היא בדיוק השילוב הזה, בין הטורניר המקצועי עם השחקנים הטובים ביותר בארץ, התחפושות והגיבורים שקמים לתחייה, העולם של Runeterra והקהילה הישראלית," מוסיף עידו ברוש, המפיק הראשי של האירוע. "זהו הקסם של האליפות."

אנו מתרגשים להכריז על תחילת מכירת הכרטיסים לאירוע. המכירה תחל ב-10 ביוני דרך האינטרנט. הכרטיסים מחולקים ל-2 סוגים: כרטיס אולם (רגיל) וכרטיס יציע. עלות כרטיס אולם (רגיל) 65 ₪ וכרטיס יציע 50 ₪.

בנוסף, 100 הכרטיסים הראשונים שיוזמנו יזכו את בעליהם בקופון הנחה מיוחד על ציוד גיימינג של Logitech. פרטים נוספים יפורסמו בעמוד הפייסבוק של האירוע. שימו לב כי מספר המקומות מוגבל באירוע וההזמנה באמצעות האינטרנט בלבד - לא יפתחו קופות ביום האירוע.

"אליפות ישראל League of Legends 2015" תתקיים ביום רביעי, 19 לאוגוסט 2015, בהיכל התרבות בת ים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:28 06.06.2015 | כריס כריס (אורח)

    הולך להיות אדיר! מגיע בקוספליי :~)

  2. 2

    19:58 06.06.2015 | יבגני יבגני (אורח)

    אני בא בשביל להצטלם עם סוכן

  3. 3

       | פורסם ע"י