הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של EA

Fifa 16, Mass Effect Andromeda, Star Wars Battlefront ועוד!

Star Wars Battlefront, Fifa 16, Mass Effect Andromeda ועוד!

אחרי שנרגענו קצת ממסיבת העיתונאים של מיקרוסופט הגיע הזמן לאירוע של EA - החברה שאנחנו הכי אוהבים לשנוא. השנה EA לא הראתה מגוון עצום של משחקים ולא הציעה הכרזות מרחיקות לכת, אבל חוץ מרגע אחד מביך המופע זרם טוב ונתן לנו הצצה ללהיטים שנשחק בהם בשנה הקרובה, כולל Star Wars Battlefront המצופה. בניגוד לחברות אחרות, EA העדיפה להציג רק משחקים שיגיעו בתקופה הקרובה, וחוץ מ-Mass Effect לא ראינו משחקים המתוכננים לטווח הרחוק יותר. עוד מהלך חכם היה לפצל את משחקי הספורט ולא להציג את כולם אחד אחרי השני.

Mass Effect Andromeda

אז כן, המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים המצליחה הוא לא Mass Effect 4 אלא Mass Effect Andromeda. אך למרבה הצער, לא קיבלנו שום הצצה למשחקיות או פרטים עסיסיים על המשחק. Mass Effect Andromeda יושק בסתיו 2016 ורוב הסיכויים שלא נשמע ממנו עד שנה הבאה.

Need for Speed

המשחק הבא שהוצג הוא Need for Speed. בתור ריבוט לסדרה ותיקה עם עשרות משחקים, המשחק הבא ישלב אלמנטים מכל המשחקים הקודמים כולל Underground (מירוצי רחוב), Hot Pursuit (מרדפים מול המשטרה) ועוד. המשחקיות שהוצגה נראיתה כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתית, ואנחנו יכולים רק לקוות שהמוצר הסופי ייראה אפילו קרוב למה שראינו כאן היום.

Star Wars: The Old Republic - Knight of the Fallen Empire

משחק הרשת הותיק Star Wars: The Old Republic יקבל השנה הרחבה חדשה שתשים דגש על עלילה ותיקח השראה ממשחקי הסינגל-פלייר של BioWare. ההרחבה תושק ב-27 לאוקטובר השנה.

Unravel

בשקט בשקט, EA החליטה ללכת לכיוון האינדי וגייסה את מפתחת שעובדת על המשחק המקסים Unravel. אנו משחקים גיבור שעשוי מצמר, ובמהלך המשחק נצטרך להשתמש בצמר שלנו כדי לפתור חידות ולעבור מכשולים. לא נחשפו פלטפורמות ותאריך יציאה.

Plants Vs Zombies: Garden Warfare 2

את ההכרזה הראשונית כבר ראינו במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, רק שהפעם קיבלנו הדגמת משחקיות חיה. המשחק יקבל סט חדש של דמויות לזומבים ולצמחים, יכלול מצב חדש לשחקן יחיד וגם הפעם נוכל לשחק במסך מפוצל עם עוד חבר. בדומה למשחק הקודם, גם ב-Garden Warfare 2 נזכה להרחבות תוכן חינמיות שיוסיפו דמויות, מפות ומצבי משחק חדשים. המשחק יושק באביב 2016.

NBA Live 16

כבר שנים שסדרת NBA 2K עוקפת את EA בסיבוב, וכמו בכל שנה - EA עושה הכל כדי לשנות את התמונה. הפעם רואים שעבדו קשה על המשחק החדש, והוא יכלול מערכת תנועה ופיזיקה חדשה לגמרי. בעזרת אפליקציה לסמארטפון, נוכל לצלם סלפי והמשחק ייצור שחקן בדמותנו. את הדמות שלנו נוכל לעצב עם ביגוד ותנועות משלו. 

Fifa 16

ההצגה של Fifa 16 התחילה עם טריילר מרגש על פלה, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל. הקהל השתגע כשנגמר הטריילר ופלה עלה על הבמה, אך כל העניין קיבל תפנית מצערת עם ראיון מביך שנעשה עם פלה, שרק החמיר עם המבטא הקשה-להבנה של השחקן הברזילאי.

אחרי יותר מדי עיכובים, הגיע הזמן לראות את Fifa 16 בפעולה ולשמוע על הפיצ'רים החדשים. כבר שמענו שליגת הנשים של פיפ"א תצטרף למשחק לראשונה בהיסטוריה של משחקי Fifa, והפעם נוכל ליהנות ממצב אימונים משופר. בנוסף הוכרז על מערכות פיזיקה, תנועה וכדרור משופרות. כמו בכל שנה, לא הרבה השתנה תחת השמש.

Mirror's Edge Catalyst

אם שיחקתם במשחק המקורי, בטוח חיכיתם לרגע הזה: אחרי שנתיים של טיזרים קצרים ואכזריים, סוף סוף קיבלנו הצצה למשחקיות של Mirror's Edge החדש. המשחק יתרחש בעולם פתוח ויעסוק בסיפור המקור של Faith - הגיבורה מהמשחק הראשון. המשחק יושק ב-23 לפברואר 2016 עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

Star Wars Battlefront

אם היה רגע אחד במופע של EA שכולם ציפו לו, זה הרגע! סוף סוף זכינו לראות את Star Wars Battlefront בפעולה, והוא נראה לא פחות ממרהיב. תשומת הלב לפרטים כאן היא פשוט מטורפת, וזה כמעט מפתיע לראות את המשחק עובד בזמן-אמת כשהוא נראה כל כך טוב. המשחק יושק עבור ה-Xbox One, PS4 ו-PC ב-17 לנובמבר השנה.

וזה כל מה שהיה ל-EA להראות לנו השנה. כצפוי, סדרת Battlefield לא הופיעה כדי שנמקד את ההייפ שלנו על Battlefront. מה דעתכם על ההכרזות של EA?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:56 18.06.2015 | ג'וני ג'וני (אורח)

    אחלה סיקור !

    תודה.

  2. 2

       | פורסם ע"י