הרשמה

צפו בהדגמת המשחקיות המלאה של Black Ops 3 ב-E3 2015

הדגמה הרבה יותר מלאה ומייצגת ממה שראינו במסיבת העיתונאים

גם אתם התאכזבתם מחוסר תשומת הלב ש-Black Op 3 קיבל במסיבות העיתונאים של E3? עכשיו קבלו את הדגמת המשחקיות המלאה

המשחק המצופה Black Ops 3 קיבל סרטון עם הדגמת המשחקיות המלאה מתוך E3 2015. בניגוד למה שראינו במסיבות העיתונאים, ההדגמה המלאה מציגה לנו את הקמפיין החדש במצב קו-אופ ל-4 שחקנים.

ההדגמה, שאורכה 13 דקות, מציגה לנו משימה ממצב העלילה של המשחק, שתאפשר לנו לשחק עם עוד 3 חברים לכל אורכה. במהלך המשימה עלינו להציל אזרח הנחטף על ידי רובוטים וסייבורגים כשנוכל להיעזר רק בחברינו ובכלי הנשק המגניבים שנקבל (כמו מזל"טי תקיפה, משגר רימונים עצבני ומטען החבלה C4 המוכר והאהוב).

אבל איך בני אדם קטנים וחלשים יכולים להתמודד מול צבא של רובוטים? בתחילת המצב נקבל את ה-Cyber Core - שבב שהושתל בגופנו ויאפשר לנו לבצע כל מיני פעולות שיקנו לנו יתרונות טקטיים על היריבים הרובוטיים. לדוגמה, השדרוג Remote Hijack יאפשר לנו להשתלט על כלי רכב רובוטי ולהשתמש בו כנגד האויב, או השדרוג Active Camp שיהפוך אותנו לבלתי נראים לזמן מה.

כל השדרוגים, או ה-Strikes אם תרצו, יחולקו לשלושה סוגים: מתקפות ישירות נגד רובוטים ש"יפרצו" אליהם וישנו את התנהגותם לטובתכם, מתקפות אלקטרוניות וחשמליות שיאפשרו לכם לשרוף את הרובוטים במגוון דרכים לבחירתכם, ומתקפות פיזיות שיבוצעו בדרך כלל מטווח אפס.

Call Of Duty: Black Ops 3 יושק ב-6 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ובמועד מאוחר יותר לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י