הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של PC

הדור הבא של כרטיסי המסך, Legacy of the Void, Killer Instinct ועוד!

אחרי שעתיים וחצי שהיו מאתגרות גם את הצופים המסורים ביותר, המסר העיקרי והמצער שהגיע מתעשיית ה-PC הוא "עוד מאותו הדבר"

לראשונה ב-E3, תעשיית ה-PC ערכה מסיבת עיתונאים שלמה המוקדשת לגיימינג על המחשב בכיכובן של AMD והמגזין PC Gamer. הסטרימר הידוע שון "Day9" פלוט הנחה את הערב שערך לא פחות משעתיים וחצי. אף מסיבת עיתונאים אחרת לא העזה להיגרר מעבר לשעה וחצי, ואפשר להבין למה. האירוע הגיע עם גישה שונה לחלוטין מכל מה שראינו: בזמן שכל החברות עשו את כל המאמצים לפנות לקהל כמה שיותר רחב (כן גם נינטנדו), האירוע של תעשיית ה-PC דיבר רק לקהל אחד - גיימרים של PC. בזמן שהמתחרות באו עם הכרזות צעקניות ושואו מטורף, ב-PC החליטו לקחת את זה רגוע.

האירוע כולו התנהל כמו תוכנית לילה והרגיש יותר נעים ואינטימי: המפתחים היו הסלבים, ופלוט היה המגיש שמראיין אותם. האירוע נגע בעיקר בפרטים הטכניים ולקח אותנו אל מאחורי הקלעים של פיתוח חומרה, משחקים ומודים. למרבה הצער, במקום להדהים אותנו עם משחקים חדשים והכרזות בלעדיות, הרוב המכריע של האירוע עסק בעוד מאותו הדבר - הרחבות תוכן, טריילרים למשחקים שכבר הוכרזו, הצגה של משחקים בלי שום טריילר או הצצה למשחק עצמו, וגם הפיל שבחדר (אתם יודעים טוב טוב למה אנחנו מתכוונים) לא העז להופיע גם הפעם. לרגע אחד התרגשנו כאשר אחד הצופים בקהל צעק את שם המשחק שאין-לנקוב-בשמו (טוב נו Half Life 3) ופלוט הגיב בצורה שקצת הפיחה בנו תקווה... אבל זה כנראה לא נועד לקרות. אז מה כן היה לנו שם?

Killing Floor 2

משחק היריות המצופה ל-PC נמצא כבר זמן-מה ב-Early Access. נציג המפתחת Tripwire הראה לנו טריילר אלים ועצבני למשחק, והכריז על פרוייקט אחר לגמרי.

Rising Storm 2: Vietnam

אחרי שלקח אותנו עמוק אל מלחמת העולם השניה, המשחק הבא בסדרה יתרחש 30 שנה מאוחר יותר במלחמת ויאטנם.

חדש מ-AMD: מחשב-קונסולה וכרטיס מסך עם שני מעבדים גרפיים

בתור המממנת הראשית של הערב, זה היה ברור ש-AMD תציג את החומרה שלה באופן בלעדי. המהלך היה הגיוני: יתר המובילות בתחום החומרה כבר ניצלו את כנס Computex 2015 שנערך מוקדם יותר החודש כדי להכריז על ליין החומרה החדש. AMD הגיעה למסיבת העיתונאים מיד אחרי שהכריזה על 9 כרטיסי מסך חדשים מסדרת הדגל החדשה הנושאת את המספר 300, שתהווה תחרות לסדרת ה-900 של Nvidia. היא עשתה זאת כדי לשמור זמן להכרזות העסיסיות יותר: סמנכלי''ת AMD הציגה את Project Quantum - מחשב-קונסולה עם עיצוב עתידני. בתוך המארז הקומפקטי מסתתר מחשב גיימינג קטן וחזק מאוד שיכלול שני כרטיסי R9 Nano החדשים. ולקינוח, הציגו לנו כרטיס בעל שני מעבדים גרפים מבוססי ליבת Fiji העוצמתית למדי, המהווה תחרות לליבת GM200 של TitanX מהמתחרה Nvidia.

American Truck Simulator

אחרי ההצלחה המטאורית של Euro Truck Simulator 2, אחד המשחקים הבודדים עם דירוג 10\10 ב-Steam, זה היה חייב לקרות: הנה הטריילר הסינמטי למשחק הבא בסדרת סימולטור המשאיות. המשחק יתמוך בעתיד גם במשקפי מציאות מדומה כמו ה-Oculus Rift.

Gears of War Ultimate Edition ו-Killer Instinct

שני המשחקים הבלעדיים ל-Xbox One הוכרזו ויגיעו ל-Windows 10. משחק המכות Killer Instinct הוא תוספת מבורכת, והחדשות הטובות הן שכל ההתקדמות שלנו מפרופיל ה-Xbox One ימשיך איתנו לגרסת ה-PC. נהדר!

Arma III - Tonoa

משחק היריות הסופר-מציאותי של Bohemia מקבל הרחבה חדשה שתוסיף מפה עצומה בגודלה: מעל 100 קילומטר רבוע של שטח טרופי חי ונושם. ההרחבה תהיה זמינה גם ליוצרי מודים, שיקבלו גישה למגוון עצום של טקסטורות וסביבות חדשות.

Planet Coaster

המפתח של Elite: Dangerous עלה על הבמה ו... לא הציג שום דבר שקשור ל-Elite: Dangerous! הטריילר הסינמטי חושף בפנינו משחק סים שיתן לנו לבנות עולמות שעשועים. או במילים אחרות: כמו Rollercoaster Tycoon רק שאפתני וגדול יותר. ויש עוד חדשות טובות - המשחק יושק ב-2016!

Pillars of Eternity: The White March

משחק התפקידים האולד-סקולי ל-PC יקבל הרחבה שתוסיף משימות, דמויות, יכולות ועוד. ההרחבה תושק בחלקים, והחלק הראשון יגיע אלינו עוד השנה.

Hitman

ועכשיו לרגע הכי המבדר של הערב: הנציג של Square הגיע עם מיקרופון תקול, ושון היה צריך להתקרב אליו באופן מביך (או רומנטי, תלוי איך מסתכלים על זה) כדי שישמעו אותו מדבר. מכאן זה כבר לא השתפר.

Soma

המשחק המצמרר מהיוצרים של Amnesia יושק ל-PS4 ולמחשב ב-22 לספטמבר השנה.

Boss key FPS

כשקליף בלזינסקי, אחד מאנשי המפתח שעבדו על סדרת Gears of War, עלה על הבמה - היינו בטוחים שנקבל הצצה למשחק החדש והמסתורי שהוא עובד עליו. קליפי בי פתח סטודיו משלו בשם Boss Key Productions, וכרגע הסטודיו עובד על משחק יריות חינמי בעולם עתידני. למרבה הצער, לא קיבלנו שום הצצה למשחק עצמו ושום פרט חדש - גם לא השם של המשחק. ציפינו ליותר.

Total War Warhammer

והפרס לטריילר הכי טוב של הערב הולך ל-Creative Assembly על הטריילר המצויין לסדרת משחקי האסטרטגיה Total War. הסדרה, שעד היום עסקה בגרסה הריאליסטית ביותר למלחמה בקנה מידה גדול, לוקחת תפנית מבורכת ומציגה בפנינו מפלצות, גיבורים אימתניים שיכולים לחסל מאות חיילים, קסמים והרבה מיסתורין. הצצה ראשונה למשחקיות תגיע ביולי הקרוב.

Enter the Gungeon

ועכשיו לאחד המשחקים היותר מרעננים של הערב: כותר ה-Roguelike המבטיח הזה משלב בין Binding of Isaac ל-Metal Slug, וראינו הדגמת משחקיות של פלוט ביחד עם אחד ממפתחי המשחק. המשחק נראה מאתגר וכאוטי, בדיוק איך שאנחנו אוהבים את זה! Enter the Gungeon יושק ל-Steam לקראת סוף השנה (ספטמבר - דצמבר).

Guild Wars 2: Guild Halls

משחק ה-MMO הפופולרי ממשיך לקבל תוכן חדש, והפעם נוכל לקחת את הגילדה שלנו למפה ענקית ולטהר אותה מאויבים. לאחר מכן, המפה תהיה שלנו ונוכל לבנות עליה בית חדש לחברי הגילדה כולל עיצוב, שדרוגים, זירה פרטית ועוד.

Heroes of the Storm: Eternal Conflict

משחק ה-MOBA החינמי של Blizzard יקבל הרחבת תוכן ראשונה, שיחלק את הגיבורים שלנו לטובים ורעים. ההרחבה תושק בחלקים, כאשר בחודשים הקרובים המאבק יתמקד ביקום של Diablo. ההרחבה תושק ב-30 ליוני, עוד כשבועיים מהיום, ותגיע עם דמות חדשה - King Leoric.

Starcraft 2 Legacy of the Void: Whispers of Oblivion

נציגי בליזארד עדיין לא חשפו בפנינו את תאריך היציאה לפרק השלישי והאחרון בטרילוגיית Starcraft 2, אבל הם כן חשפו משהו אחר: עלילת פריקוול בשם Whispers of Oblivion שתהיה חינמית לכל השחקנים, ותעסוק באירועים שקורים בין הפרק השני לשלישי. החבילה תכלול שלוש משימות יחד עם סרטוני CGI שאתם בטוח לא תרצו לפספס, וזה חינם אז מה עוד אפשר לבקש? החבילה תגיע ביולי הקרוב ותהיה זמינה קודם למי שהזמין את Legacy of the Void.

No Man's Sky

אחרי שראינו אתמול את מפתח המשחק פשוט קופץ לכוכב רנדומלי לגמרי שמעולם לא נחקר, היה קשה להתעלות על זה באירוע ה-PC. אז במקום עוד משחקיות, קיבלנו בשורה משמחת: המשחק יושק באותו התאריך ל-PS4 ול-PC, כך שלמרות החשש - המשחק לא יושק בלעדית ל-PS4. תאריך ההשקה עצמו עדיין לא הוכרז אך הוא צפוי להיות השנה.

בניגוד למסיבות העיתונאים האחרות, כאן היינו חייבים לסנן חלקים מהתוכן כי הם פשוט לא חידשו מספיק. ובכל זאת - מה דעתכם על מסיבת העיתונאים הראשונה של PC? אהבתם את הסגנון או שאתם חושבים שיש להם עוד הרבה מה ללמוד?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י