הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של Nintendo

Star Fox Zero, Mario & Luigi Paper Jam, Xenboblade CHronicles ועוד!

בנוסף לכל הכותרים הצפויים של זלדה ומריו, נינטנדו הפציצה השנה עם משחק חדש של Star Fox שיושק עוד השנה!

החברה הכי כיפית בשכונה חזרה גם השנה עם מסיבת עיתונאים דיגיטלית, קלילה וזורמת. בניגוד למתחרים ה"כבדים" שעלו לבמה עם הכרזות מפוצצות, נינטנדו השכילה לנצל גם השנה את היתרונות במסיבת עיתונאים דיגיטלית, והתחילה את המופע עם קטע מבדר שהביא את בכירי נינטנדו לעולם הבובות. ידענו מראש שהמשחק הכי מצופה של נינטנדו, Legend of Zelda Wii U, לא יופיע ב-E3 השנה, אבל נינטנדו לא איכזבה והביאה משהו אחר לגמרי שהעביר צמרמורת טובה בכל מעריץ אמיתי של נינטנדו. אפילו נזרקה איזו מילה על קונסולת ה-NX המסתורית, אך לא נמסרו שום פרטים חוץ מהעובדה שנשמע עוד על הפלטפורמה החדשה במהלך 2016. אז מה היה לנו השנה?

Star Fox Zero

כן קראתם נכון! אחרי שהכרנו את גרסת הבובות של רגי פיל-איים (מנכ"ל נינטנדו אמריקה) וסאטורו איווטה (מנכ"ל נינטנדו העולמית), משהו מפתיע קרה...

והנה זה! ההצצה הראשונה למשחקיות של Star Fox Zero. המשחק יהנה משליטה משופרת בזכות בקר ה-Wii U Pad ונוכל לשלוט על החללית בעזרת הזזת הבקר לכיוון הרצוי. הוכרז כי נוכל גם לשחק עם חלליות נוספות חוץ מזו של Fox, ואפילו קיבלנו תאריך יציאה מפתיע. Star Fox Zero יושק בלעדית ל-Wii U בסתיו 2015.

Zelda TriForce Heroes

משחק חדש של Zelda ל-3DS יאפשר לנו לשתף פעולה עם עוד שני חברים בדרך חדשה לגמרי. לינק המוכר יגיע עם כמה "תלבושות" שישנו את היכולות וההתקפות שלו, ובתור קבוצה נצטרך לנצל את שיטת "עמוד הטוטם": זה אומר שנוכל לעמוד אחד השני כדי להילחם כיחידה אחת, או כדי לפתור חידות וקטעי פלטפורמה קשוחים. המשחק יושק בסתיו 2015.

Metroid Prime Federation Force

לא בדיוק המשחק שמעריצי מטרויד חיכו לו, אבל לא נתנגד למשחק יריות חדש של נינטדו. ב-Federation Force, משחק יריות מגוף ראשון, נוכל לאחד כוחות עם עוד 3 שחקנים ולהילחם נגד גלים של אויבים.

Fire Emblem Fates

המשחק המקורי הוא כותר התפקידים הכי טוב מהשנים האחרונות שלא שיחקתם בו, והכותר החדש נראה לא פחות מוצלח. המשחק יושק ב-2016 ל-3DS.

Xenoblade Chronicles X

משחק התפקידים המצופה של נינטדו נראה מצוין בטריילר החדש. אנחנו פשוט נקרא לזה בשמו: אם אתם מחפשים את המשחק הכי מרשים גרפית על ה-Wii U, תראו את הטריילר. המשחק יושק ל-Wii U ב-4 לדצמבר השנה.

Yoshi's Wooly World

למרות שכבר אין לו את המונופול על משחקי פלטפורמה שעשויים מצמר (אחרי ההצגה של Unravel במסיבת העיתונאים של EA), המשחק החמוד הזה נראה פשוט מצוין. הוכרז על בובות Amiibo מצמר שנראות כמו אחד הדברים הכי חמודים עלי אדמות. המשחק יושק ב-16 לאוקטובר השנה.

Mario & Luigi Paper Jam

אנחנו יודעים, קצת קשה לעמוד בקצב של כל משחקי סופר מריו. Paper Jam מחבר בין היקום של Paper Mario ליקום של הרגיל של מריו, וזה דווקא נראה די כיף וכאוטי. המשחק יושק באביב 2016.

Mario Tennis Super Smash 

משחק חדש של טניס ביקום של סופר מריו. כמו רוב המשחקים שראינו מניטנדו השנה, הדגש הוא על משחק עם ונגד חברים ומשחקיות שלוקחת את הספורט הנוקשה לכיוון יותר ארקיידי וקליל. המשחק יושק בסתיו 2015.

Super Mario Maker

אם תמיד רציתם לבנות שלב משלכם בעולם של סופר מריו, בקרוב תוכלו להגשים את החלום כחלק ממשחק רשמי של נינטנדו. זהו אולי המשחק הכי גאוני של מריו מזה שנים, רק בגלל הפוטנציאל העצום שטמון בתוכן-מעריצים. גם אם אתם לא בקטע של ליצור שלבים בעצמכם, עדיין יש סיבה לא רע בכלל לקנות את Super Mario Maker. המשחק יושק ב-11 לספטמבר השנה.

וזה כל מה שהיה לנו השנה מנינטנדו. אנחנו עדיין מתרגשים מהעובדה ש-Star Fox Zero קיים ויגיע אלינו השנה. המשמעות היא שנינטנדו מחוייבת לא רק לקהל הצעיר, אלא גם לותיקים שנהנינו ממשחקי נינטנדו בעשורים הקודמים. מה דעתכם על ההכרזות של נינטנדו השנה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:05 17.06.2015 | ליאור ליאור (אורח)

    מה עם הzelda החדש שאמור להיות open world לwiiu?

  2. 2

       | פורסם ע"י