הרשמה

האם Elite: Dangerous עבר שנמוך לגרפיקה?

במקום להתעלם או להתלהם, המפתחים עשו משהו מפתיע

עדכון חדש למשחק החלל הפופולרי גרם, לפי הדיווחים, לגרפיקה נחותה מזו של הגרסה הקודמת. מה למפתחים היה להגיד על זה?

בשנים האחרונות זה נהיה די נפוץ לשמוע על מקרי "שנמוך" בהם המשחק מוצג עם גרפיקה מתקדמת ומרשימה, אך עובר בדרך תהליך שהופך אותו ליותר יציב ופחות יפה לעין. בדרך כלל זה קורה עם משחקים לפני שהם מגיעים לידי השחקנים, אך זה לא המצב עם Elite: Dangerous שלפי דיווחים הפך למכוער יותר אחרי הטלאי האחרון שלו.

בפוסט שפורסם בפורום הרשמי של המשחק, השחקנים התלוננו על שנמוך גרפי שהתבטא בעיקר בצפיפות של אבק וסלעים, במפה הגלקטית ובמגוון טקסטורות במשחק. זה לא נדיר לראות תלונות על שנמוך, אבל התגובה מהמפתחים היתה מפתיעה בכנותה. השינויים לטקסטורות ולאבק\סלעים "עברו אופטימיזציה עקב מקרה פתולוגי של ציור-יתר, שנראה מאוד שבור בחלק מהמקרים. נעשו כמה שינויים בגזרה הזו." המפתחים הגדילו והודו כי "ביצועים ועקביות ויזואלית צריכים להשתפר במקרה הכללי, אך באמת נראה שחלק מהמערכות לא נראות טוב כפי שהן נראו".

מאחר והמשחק מיועד לצאת ל-Xbox One, חלק מהשחקנים על ה-PC חוששים שגרסה זו תוביל לירידה ברמת הגרפית, אולם הבעיות נובעות כרגע מחוסר יציבות של גרסת ה-PC ורצון להתאים אותה גם למחשבים פחות עוצמתיים. אם אתם מרגישים שהמשחק לא נראה יפה מספיק, אולם אתם פשוט צריכים לחכות קצת :"חשיפת יותר מדדים בשביל אופציית 'אולטרה' משופרת זה משהו שאתם צריכים להתלהב ממנו, ואנו נראה איפה אנו יכולים להכניס אותו במפת הדרכים הנוכחית".

בסך הכל, המפתחים התייחסו לטענות בצורה מאוד כנה ואמיתית, ושמו את כל הדברים על השולחן. יש הרבה חברות שיכולות ללמוד מ-Frontier איך להתייחס לטענות כאלה ואיך לדבר עם הצרכנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י