הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של יולי

Styx: Master of Shadows, Geometry Wars 3, Mousecraft ועוד!

המשחקים החינמיים למנויי שירות ה-PS Plus יעשו לכם חודש יולי שמח

עוד חודש מאחורינו ומנויי שירות הפרימיום PS Plus ישמחו לגלות שאוסף משחקים חדש וחינמי מחכה להם בחנות ה-PSN לשלושת פלטפורמות הפלייסטיישן. אז מה מחכה לנו בחינם החודש?

PS4

Rocket League

משחק הרכב המצופה מגיע היום ל-PS4 ומשתמשי PS Plus יכולים לצלול לתוכו לגמרי בחינם. בנו את הרכב האולטימטיבי, השלימו אתגרים מטורפים ורסקו את כל מי שעומד בדרככם.

Styx: Master of Shadows

ב-Styx אנו משחקים גובלין ערמומי שרוצה לגנוב אוצר נדיר ועוצמתי. בניגוד למשחקים שנותנים לנו לבחור בין התגנבות לכוח, כאן אנו נהיה מוגבלים בעיקר להתגנבות. אחרי הכל, אנו בסך הכל גובלין קטן עם שאיפות גדולות.

PS3

Rain

המשחק הבא הוא Rain, המספר על ילד שרודף אחרי ילדה בלתי נראית, ויוצא למסע להציל אותה מיצורים אפלים. בדרך הוא הופך לבלתי נראה בעצמו, והדרך היחידה להבין לאן הוא הולך היא בעזרת הגשם.

Mousecraft

דמיינו משחק שלוקח את הקונספט של חתול ועכבר לרמה הבאה, ויש לכם את Mousecraft. במשחק הפאזל המתוחכם הזה, עלינו לשלוט על העכברים כדי לפתור חידות שנונות - הכל בגלל חתול מטורף שרוצה לגלות את סודות הגבינה... או משהו כזה.

Mousecraft תומך ב-Cross Buy ויהיה זמין בחינם גם על ה-PS4 וה-PS Vita.

PS Vita

Entwined

משחק הפאזל המקסים הזה מספר על חברות מופלאה בין ציפור ודג, עם צד קצת טרגי: שניהם לא יכולים לנוע ביחד, ובמשחק נצטרך לשלוט בשניהם בו-זמנית ולא להתבלבל בדרך. זהו משחק מאוד מאתגר ברגעים הראשונים, אך לאחר ההסתגלות הראשונית אתם תמצאו את עצמכם עוברים שלבים שבחיים לא דמיינתם שתצליחו.

Geometry Wars 3: Dimensions

אחרי שכבש את ה-PS4 וה-PS3, משחק החלליות הכי צבעוני וממכר מגיע ל-PS Vita ואתם מקבלים אותו החל מרגע ההשקה. במשחק השלישי של Geometry Wars אנו נתמודד עם יותר אתגרים וכאוס מאי פעם. האם הספינה שלכם תשרוד את התופת או תתפרק לחלקיקים?

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של סוני לחודש יולי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י