הרשמה

Ken מצטרף ל-Street Fighter V עם שובל של להבות

מה דעתכם על המראה החדש?

קן מאסטרס, אחת הדמויות האהובות והותיקות בסדרה, מצטרף לקאסט הלוחמים של Street Fighter V. החשיפה המעניינת נמצאת דווקא בסוף הטריילר

Street Fighter V צפוי להגיע אלינו בשנה הבאה עם אוסף מצומצם-יחסית של לוחמים שצפוי לכלול דמויות מוכרות וקלאסיות לצד דמויות פחות מוכרות אך מעניינות לא פחות. שמועה שהגיעה אלינו לא מזמן חשפה שהדמויות Alex ו-Urien עשויות להיות חלק מהקאסט הראשוני, אך בינתיים זה נראה ש-Capcom הולכת על בטוח לפי החשיפות האחרונות.

הדמות החדשה שאנו רואים הפעם הוא קן מאסטרס (Ken Masters), חברו הטוב של ריו (Ryu) ואחת הדמויות האהובות בסדרה כולה. בגרסה המקורית של Street Fighter 2, קן קיבל בדיוק את אותם המהלכים של ריו אך ככל שעברו השנים - כל אחד קיבל סגנון ייחודי משלו. בטריילר שתוכלו לראות למטה, קן נראה כמו דמות שונה בתכלית מריו ומתמקד על מהלכים אגרסיביים במיוחד כולל התקפות מהאוויר. מה שאולי עשוי לזעזע את המעריצים זה המראה החדש של קן, שנראה... שונה ממה שאנחנו מכירים.

אבל רגע! אם תשימו לב טוב טוב, יש עוד חשיפה מעניינת שרואים בטריילר. ממש בשניות האחרונות של הסרטון, רואים הבזקים של דמות אפלה עם עיניים צהובות וצבע או צלקות על הפנים (בתמונה מתחת לסרטון). אנחנו לא הצלחנו לזהות אותו ממשחקים קודמים, אז ההימור שלנו הולך לדמות חדשה לגמרי, או דמות ותיקה שעברה מייקאובר רציני. מה דעתכם?

Street Fighter V יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י