הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של אוגוסט

ערימה של ממתקי אינדי וקרייטוס בכבודו ובעצמו מחכים לכם באוגוסט

חודש אוגוסט לא מביא איתו הרבה AAA חינמי לשחקני הפלייסטיישן, אבל אל תפספסו את משחקי האינדי המצוינים

אחרי מספר חודשים בהם סוני התעכבה עם שחרור המשחקים החינמיים למנויי שירות הפרימיום PS Plus, חודש אוגוסט פותח דף חלק עם ההכרזה המלאה כיומיים לפני תחילת החודש - בדיוק כפי שאמור להיות. כאמור, אוגוסט לא מביא איתו הרבה כותרים גדולים אבל כן מביא איתו משחקי אינדי משובחים במיוחד שלא כדאי לפספס. אז מה יש לנו בחודש אוגוסט?

PS4

Lara Croft and the Temple of Osiris

שודדת הקברים האהובה עלינו חוזרת, אבל הפעם היא באה בגישה קצת שונה. במשחק ההמשך ל-Lara Croft and the Guardian of Light, נוכל לשחק לבד בתור לארה או להוסיף עד 3 חברים שישחקו איתנו. בדרך נצטרך להרוג מפלצות, לפתור פאזלים ולשרוד קטעי פלטפורמה קשוחים. המשחק עובד מצוין בשני שחקנים ומעלה אז אל תשכחו להביא חברים.

Limbo

במשחק הפלטפורמה המשובח אנו משחקים ילד שמצא את עצמו בעולם אפל ומלא סכנות. זהו משחק פלטפורמה עם פאזלים מתוחכמים, אווירה אפלה וסגנון שיתאים גם לשחקנים חדשים בז'אנר וגם למומחים.

PS3

God of War: Ascension

ב-Ascension אנו חוזרים לנעליו (או שזה סנדליו?) של הלוחם האגדי קרייטוס. חוזרים די רחוק למען האמת, לתקופה בזמן שלפני אירועי המשחק הראשון. לאחר שרצח את אשתו ובתו והפך לשר המלחמה של ארס (אל המלחמה), קרייטוס מוצא את עצמו בכלא המיועד לאלים ושמור על ידי כמה מהיצורים המיתולוגיים הכי גדולים ואכזריים שאתם יכולים לחשוב עליהם. כמו ביתר משחקי הסדרה, צפו לאקשן מהיר, זורם ואלים במיוחד לאורך כל הדרך.

Stealth Inc 2: A Game of Clones

במשחק ההמשך של Stealth Inc אנו משחקים בתור אדם משובט המנסה לברוח ממעבדת ההיי-טק האכזרית שיצרה אותו. בדרך נצטרך הרבה סבלנות, מחשבה ויכולת התגנבות. כמו שהשם רומז, Stealth Inc 2 הוא משחק פלטפורמה ששם דגש על התגנבות וערמומיות.

המשחק זמין גם ל-PS4 ול-PS Vita.

PS Vita

CastleStorm Complete Edition

קצת קשה להגדיר את CastleStorm, משחק המשלב בין שני ז'אנרים שונים לגמרי. במשחק עלינו להגן על הטירה שלנו (עם כל האלמנטים המוכרים של ז'אנר "הגנת טירה") אבל זה לא נגמר כאן: עלינו להדוף את כוחות האויב, לשלוח כוחות משלנו ולהשמיד את מבצר האויב עם יחידות וארטילריה (עם כל האלמנטים המוכרים של "אנגרי בירדס").

המשחק זמין גם ל-PS3.

Sound Shapes

את הרשימה נקנח עם "משחק המובייל הטוב ביותר" לשנת 2012 ואחד ממשחקי האינדי המשובחים ביותר בהיסטוריה של פלייסטיישן. במשחק הפלטפורמה הייחודי Sound Shapes עלינו לעבור שלבים צבעוניים ומוזיקליים, אבל נקודת המשיכה העיקרית שלו נעוצה בכלי המצויין ליצירת שלבים והפוטנציאל העצום של מאות שעות משחק מאתגרות.

המשחק זמין גם ל-PS3 ול-PS4.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על המשחקים של סוני החודש?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:02 30.07.2015 | Master Of Puppets Master Of Puppets (אורח)

    אוף תמיד המשחקים הטובים הולכים ל-PS3 :(

  2. 2

       | פורסם ע"י