הרשמה

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יושק למחשב ולקונסולות במקביל

אבל יש גם חדשות רעות

גרסת ה-PC של The Phantom Pain תגיע יחד עם גרסת הקונסולות, אך Metal Gear Solid Online נדחה על כל הפלטפורמות

משחק האקשן\עולם הפתוח המצופה Metal Gear Solid V: The Phantom Pain קיבל תאריך יציאה סופי והחדשות הטובות הן שבניגוד לפרק הפריקוול Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, הפעם גרסת ה-PC תצא במקביל לגרסת הקונסולות ללא עיכובים נוספים. המשחק יושק לשלושת פלטפורמות הדור הנוכחי ב-1 לספטמבר, ומי שיזמין את המשחק מראש דרך Steam אף יקבל את Ground Zeroes לגמרי בחינם.

אולם, יש גם חדשות פחות טובות: רכיב האונליין של MGS V הנקרא Metal Gear Online לא יושק יחד עם המשחק וייפתח מאוחר יותר: ב-6 לאוקטובר על ה-Xbox One וה-PS4, ובינואר 2016 ל-PC. אז בסופו של דבר שחקני ה-PC עדיין מופלים לרעה אבל אנחנו מעדיפים לחשוב שזה עדיף ככה, ושחווית המשחק תהיה טובה יותר בינואר 2016.

ב-Metal Gear Online אנו נוכל לבנות בסיס, לגייס שכירי חרב ולהגדיל את אמצעי האבטחה. כדי להשיג לעצמנו עוד משאבים ולהחליש את כוחות האויב, נוכל "לפלוש" לבסיסים של שחקנים אחרים ברשת, לעבור דרך ההגנות שלהם ולקחת מהמשאבים שלהם לעצמנו.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יושק ב-1 לספטמבר עבור ה-PC, Xbox One וה-PS4. רכיב האונליין של המשחק, Metal Gear Online, יושק לקונסולות ב-6 לאוקטובר ובמהלך ינואר 2016 ל-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:18 04.08.2015 | yoniy78 yoniy78

    אני אישית לא אוהב את הסדרה הזאת אני לא מבין מה כל כך מחכים למשחק הזה ? כל מי שאוהב תהנו לכם בכיף

  2. 2

    03:53 05.08.2015 | KOJUMA KOJUMA (אורח)

    זה משחק ההתגנבות הכי טוב שיצא איי פעם, זה למה.
    קצת מבאס בשביל שחקני המחשב אבל לא כל כך אכפת לי אם יהיה למשחק און-ליין,מטאל גיר תמיד היה משחק של סינגל.

  3. 3

       | פורסם ע"י