הרשמה

סוף סוף! משחק של Attack on Titan יגיע אלינו ב-2016

צפו בטריילר ההכרזה

אחרי ציפיה ארוכה זה הגיע: משחק המבוסס על סדרת האנימה המצליחה Attack on Titan

כן, קראתם נכון! חובבי האנימה (וכל החברים שלהם) התמכרו בשנתיים האחרונות לסדרה Attack on Titan, והדרישה למשחק רשמי הגיעה באופן כמעט מיידי. עד כה, חוץ ממשחקי מעריצים קיבלנו רק את Attack on Titan: Humanity in Chains, שיצא בבלעדיות ל-3DS של נינטדו ולא הצליח להגיע לקהל הצופים העצום של הסדרה... אבל כל זה הולך להשתנות עם Attack on TItan (שם זמני), משחק רשמי שיושק בשנה הבאה (לא ידוע אם רק ביפן או גם במערב) וצפוי להגיע לקונסולות הדור הנוכחי. בהצצה הקצרצרה שהטריילר נותן למשחקיות, נראה שהמשחק יתרחש בשדות קרב ענקיים עם כמות גדולה של יחידות.

המשחק מגיע אלינו מהמפתחת Omega Force המתמחה במשחקי קרבות עם כמות מטורפת של יחידות. זו המפתחת שהביאה לנו את הסדרות המוכרות Dynasty Warriors ו-Samurai Warriors, הידועות לשמצה ברפטטיביות שלהן. לאחרונה הם הוציאו את Hyrule Warriors שלוקח את סגנון המשחקיות המוכר ליקום של Legend of Zelda.

למי שלא מכיר את Attack on TItan, זוהי סדרת אנימציה פוסט-אפוקליפטית בעולם שבו יצורי ענק שולטים על העולם, והאנושות מתקיימת בקושי רב בין חומות והגנות. במהלך הסדרה אנו מכירים את "הכוחות המיוחדים" שכל תפקידם הוא לצוד טיטאנים ולהגן על המעוז האחרון של האנושות מהשמדה, וכמו שאתם יכולים לתאר - בסופו של דבר ההגנה הופכת גם להתקפה (ומכאן שם הסדרה).

Attack on Titan יושק במהלך 2016, עדיין לא נחשף לאילו פלטפורמות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:27 06.08.2015 | sdf sdf (אורח)

    בפירוש מופיע PS4!!!

  2. 2

    09:19 07.08.2015 | sagimi sagimi

    Mikasa!!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י