הרשמה

השמועות היו נכונות: Attack on Titan מגיע גם ל-Call of Duty

זמן להשחיז חרבות

השילוב המוזר בין הסדרות יגיע אלינו כבר בשבוע הבא

נדמה שסדרת האנימה האולטרה פופולארית Attack on Titan נמצאת בימים האחרונים בכל מקום. החלק השני של העונה הרביעית שיצא ביום ראשון הדליק מחדש את הדיבור עליה, וכמו בכל עונה של השגעון המצוייר הזה, לא נדמה שהתרגשות סביבה תדעך עד הסוף. לא היה ספק שהרבה חברות ינסו לרכב על ההצלחה הזאת, וכבר עכשיו קיבלנו את התשובה לחברה הראשונה, והיא לא אחרת מאשר Activision. ובכן, לאיזו סדרה העולם רווי הזוועות של הסדרה היפנית ייכנס אתם שואלים? לא אחרת מאשר Call of Duty, סדרת ה-FPS הנצחית לא הראתה סימני האטה עד לאחרונה, אבל כרגע נמצאת במצב שהיא ללא ספק צריכה את החיזוק החיצוני הזה.

העדכון, ששמו הרישמי הוא: “The Tracer Pack: Attack on Titan — Levi Edition Bundle” יכלול, איך לא, פרטים קוסמטיים שיהפוכו את-Daniel Yatsu (אחד מה-Operator שהוכנסו שזמיני ב-Vanguard) לצייד הטיטאנים מספר אחת- קפטן ליוי (Levi). בנוסף, תכלול החבילה (שעולה כסף, כמובן) גם כמה רקעים בנושאים שמוכרים לקהל, תנועות כניסה ויציאה בהשראת הסדרה, כמה גרסאות של נשקים בצבעים שונים, וגולת הכותרת היא נשק קר בשם- Titan Piercer, שנראה בידיוק כמו החרבות שהדמויות מ-AOT משתמשות בהן כדי לחסל טיטאנים.

 

החבילה תיהיה זמינה בעוד כשבוע, ב-20 לינואר, ל-CoD: Vanguard ו-Warzone Pacific ועד אז כבר נזכה לראות עוד פרק של הסדרה. השילוב הביזארי אמנם משאיר אותנו קצת בשוק, למרות ששמועות עליו התחילו כבר לפני כמה חודשים.
מה דעתכם על הקרוסאובר בין הסדרות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י