הרשמה

הטריילר של Attack on Titan הוא כל מה שקיווינו לו

מה שמעריצי הסדרה דורשים כבר שנים רוקם עור וגידים

חברת Koei הוציאה השבוע טריילר מטורף לגמרי למשחק Attack on Titan המבוסס על סדרת המאנגה\אנימה המצליחה

כנס TGS המתקיים כל שנה ביפן תמיד מביא איתו משחקים חדשים הפונים ישירות למעריצי המאנגה והאנימה - אך רוב הכותרים האלה בדרך כלל לא יוצאים מגבולות יפן ומגיעים למערב. לעומת זאת, המשחק של Attack on Titan מובטח להגיע למערב אחרי שסדרת האנימה עליו הוא מבוסס צברה פופולריות עצומה מחוץ ליפן ואפילו קיבלה גרסה מדובבת לאנגלית. הטריילר שיצא השבוע חושף טעימה קטנה מהמשחקיות ונראה כמו בדיוק מה שרצינו ממשחק כזה. בסרטון רואים את השחקן כשהוא טס ממקום למקום בעזרת ערכת ווי התפיסה שלו, ומתמרן סביב הטיטאנים העצומים עם חרבות שלופות והרבה זעם. המשחק הוכרז בשלב הזה לפלטפורמות הפלייסטיישן בלבד ולא ידוע אם הוא יושק עבור פלטפורמות נוספות.

המשחק מגיע אלינו מהמפתחת Omega Force המתמחה במשחקי קרבות עם כמות מטורפת של יחידות. זו המפתחת שהביאה לנו את הסדרות המוכרות Dynasty Warriors ו-Samurai Warriors, הידועות לשמצה ברפטטיביות שלהן. לאחרונה הם הוציאו את Hyrule Warriors שלוקח את סגנון המשחקיות המוכר ליקום של Legend of Zelda.

למי שלא מכיר את Attack on TItan, זוהי סדרת אנימציה פוסט-אפוקליפטית בעולם שבו יצורי ענק שולטים על העולם, והאנושות מתקיימת בקושי רב בין חומות והגנות. במהלך הסדרה אנו מכירים את "הכוחות המיוחדים" שכל תפקידם הוא לצוד טיטאנים ולהגן על המעוז האחרון של האנושות מהשמדה, וכמו שאתם יכולים לתאר - בסופו של דבר ההגנה הופכת גם להתקפה (ומכאן שם הסדרה).

Attack on Titan יושק במהלך 2016 עבור ה-PS4, PS3 וה-PS Vita.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:57 20.09.2015 | zivik zivik (אורח)

    זה בטוח יהיה גרוע

  2. 2

    18:06 21.09.2015 | עידן עידן (אורח)

    FUCKKKKK YEAHHHHHH

  3. 3

       | פורסם ע"י