הרשמה

הנסיכה ליאה, האן סולו והקיסר נמצאו בקבצים של Battlefront

האם כולם יפגשו במצב המשחק המסתורי Hero Hunt?

גיבורים חדשים נחשפו למשחק היריות Battlefront יחד עם מצב משחק חדש

כידוע, הבטא של Star Wars: Battlefront יצאה לדרך בסוף השבוע האחרון ותגיע לסיומה מחר (יום שני ה-12.10), ובאופן צפוי לחלוטין - השחקני מיהרו לחפור בקבצי המשחק בגרסאת המחשב האישי ומצאו כמה תגליות מעניינות ביותר.

תחילה, השחקנים מצאו קבצי סאונד לדמויות האן סולו, הנסיכה ליאה והקיסר לצד מצב משחק חדש בשם Hero Hunt. מכאן ניתן לשער כי נוכל לגלם את הדמויות הללו במשחק במסגרת זמן מוגבלת כמו עם לוקסקיווקר ודראת' ויידר בבטא הפתוחה. את קבצי הסאונד תוכלו לשמוע בפרסום באתר Reddit, ומה שמעניין בהם הוא שלכל דמות יש לפחות אזכור אחד לדמות אחרת. למשל, צייד הראשים Boba Fett יגיד משפט מסוים אם הנסיכה ליאה תהיה בסביבה, האן סולו ישמע מודאג כשויידר יכנס לקרב וכו'. אז נראה שמצב ה-Hero Hunt יכניס מספר גיבורים לזירה אחת, מה שיכול מעניין ביותר.

עוד נקודה מעניינת היא שכל הגיבורים שנחשפו בינתיים מגיעים מהטרילוגיה המקורית של הסרטים, אך ידוע שלפחות משימה אחת במשחק תתרחש בסרט החדש (פרק 7 בסדרה שיוצא בדצמבר). האם זה אומר שיש כאן פתח לגיבורים נוספים כמו דארת' מאול, קוואן-גון ג'ין ואולי אפילו יודה הלוחמני? אנחנו מחזיקים אצבעות!

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. מה ההתרשמות שלכם מהבטא של Battlefront עד כה?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:56 14.10.2015 | starkiller starkiller (אורח)

    משימה אחת במשחק תתרחש בקרב על ג'אקו, בתקופת הטרילוגיה המקורית, מה שמסביר את הסטאר דסטוריר המרוסקת בטריזר השני של הכוח מתעורר.

  2. 2

       | פורסם ע"י