הרשמה

Star Citizen גייס את מיטב המדובבים למצב הקמפיין

מארק האמיל, גארי אולדמן ועוד נחשפו

סימולטור החלל השאפתני הכריז בסוף השבוע על קאסט מרשים של מדובבים

אם אתם שחקני PC, אין הרבה סיכוי שלא שמעתם על Star Citizen - המשחק העצמאי שהצליח לגייס מעל 70 מליון דולר לטובת הפיתוח. בימים האחרונים נערך אירוע CitizenCon של יוצרי המשחק ובמהלכו נחשפה שורה של מדובבים איכותיים ומבוקשים שיככבו במצב הקמפיין לשחקן יחיד - "Squadron 42".

השחקן הראשון שנחשף ביחד עם תפקידו במשחק ואפילו סרטון סינמטי מרשים הוא גארי אולדמן אותו אתם מכירים מסרטי "באטמן" האחרונים (בתור הפקד ג'יימס גורדון) והוא שיחק לאחרונה גם ב-"רובוקופ" ובסרט האחרון של "כוכב הקופים". ב-Star Citizen הוא מגלם את אדמירל ארנסט בישופ, המפקד הצבאי שכולם אוהבים - זה שתמיד יצליח לשלהב את החיילים ולדאוג שהם לא מאבדים תקווה. בסרטון למטה תוכלו לראות את הנאום המרגש שהוא מעביר לחייליו לפני הקרב.

שחקנים נוספים שהוכרזו למשחק כוללים את אנדי סרקיס ("גולום" בסרטי "שר הטבעות" ו"ההוביט"), מארק האמיל (לוק סקייווקר בסרטי "מלחמת הכוכבים", הג'וקר במשחקי Batman Arkham)" מארק סטרונג (מרלין ב"קינגסמן: השירות החשאי") והרשימה ממשיכה.

בתקופה האחרונה, מפתחי המשחק נאלצים להתמודד עם ביקורת די חריפה בנוגע להתקדמות הפיתוח וניצול הכספים. אחרי שהובטח כי המשחק יגיע אלינו ב-2016, מסתבר שגם 77 מליון דולר לא הספיקו בשביל להוציא אותו בזמן. מצד שני מדובר במשחק מאוד שאפתני הכולל לא רק מצב עלילתי מושקע אלא קרבות אונליין מטורפים, ספינות חלל מושקעות ומפורטות, מצב FPS בו נוכל לקום מכיסא הטייס ולהתחמש ברובה ועוד. בסך הכל, ייתכן ו-Star Citizen הוא המשחק העצמאי השאפתני והממומן ביותר בהיסטוריה - עכשיו נותר רק לראות אם המפתחים יעמדו בלחץ ויביאו משחק ראוי מספיק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י