הרשמה

סוני מזהירה : בדיקת המאווררים יוצרת נזק חמור

לפני מספר ימים פורסמה כתבה על בדיקת המאווררים בדגמי ה- 40 ג'יגה של קונסולת הפלייסטיישן. הבדיקה עצמה גם יוצרת ניקוי פנימי של המאווררים מאבק, וגורמת למאווררים לפעול בצורה שקטה. הבדיקה הייתה מתבצעת כך:

כיבוי הקונסולה והשארתה במצב המתנה, כיבוי כפתור מתג החשמל האחורי, השארת האצבע על כפתור הוצאת התקליטורים ובו זמנית להדליק שוב את המתג האחורי. הדבר גרם למאוווררי הקונסולה לעבוד במהירות וכך בעצם יצר "ניקיון" פנימי למכשיר, והפחתת רעשים .

לא חלף זמן רב, ושוב פורסמה כתבה עם סרטון המראה שניתן לבצע גם בדיקה מעט שונה לדגמי ה- 60 ג'יגה. הבידקה הפעם הייתה מתבצעת באופן שונה בצורה הבאה :

מגבים את הקונסולה , לאחר מכן מחזיקים אותה במהופך כאשר פתח האיוורור נמצא כלפי מטה , מדליקים את הקונסולה שוב ולאחר כמה שניות המאווררים פועלים בצורה חזקה מן הרגיל ומנקים את כל האבק שנצבר פנימה. כל התהליך מתבצע כאשר הקונסולה מוחזקת באוויר .

כל התהליך היה נשמע חביב ויעיל למרות שסוני לא דיברה כלל על הפיצ'ר לתדהמת ציבור הגיימרים בעולם. נשמע מבריק לא ? כנראה שלא כל כך. כעבור מספר ימים ספורים סוני יצאה בהכרזה שהבדיקה הנ"ל מזיקה למכשיר, ספציפית למעבד. לא נמסר שום פרט בנושא נקיון האבק או בדיקת מאווררים שיגרתית, אלא על נזק חמור. ראו הוזהרתם !

לדיון בנושא האזהרה בקהילת פלייסטיישן .

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י