הרשמה

The Witcher לקונסולות?

בראיון שהעניק אחד מיוצרי משחק ה-RPGהמצליח The Witcher עלו מספר נושאים מעניינים.

כשנשאל אם הם הולכים להביא את המשחק לקונסולות ה-360 וה-PS3 אמר היוצר כי הם בהחלט חושבים על כך, אולם "מכיוון שאם נעשה זאת אנו למעשה נתחרה ראש בראש עם שאר הכותרים המצליחים על הקונסולות, נצטרך להשקיע זמן ומשאבים כדי שהמשחק יעמוד בסטנדרט. זו בטח לא תהיה סתם המרה ישירה".

כמו כן הוסיף לגבי המשחק עצמו כי הם עובדים על הרחבות למשחק המצליח וכן הם רוצים להביא אותו לפלטפורמות נוספות כגון משחק מבוסס דפדפן שנקרא The Witcher: DuelMail שהושק בבטא חופשית לאחרונה.

כאשר נשאל על מכירות המשחק ענה כי כרגע הם הודיעו שמכרו כ-600,000 עותקים של המשחק, והוא מקווה שהמספר המשיך לגדול מאז. המכירות בהחלט מספקות אותו מבחינת להחזיק את הראש מעל המים, אבל הוא היה רוצה לראות הערכה יותר גדולה במכירות למשחק שבאמת קיבל כ"כ הרבה שבחים. בכל מקרה הרצון שלו זה לשבור את רף מליון היחידות עד סוף השנה.

בנוגע לפיראטיות, המעבר ההדרגתי לקונסולות ולצורך של מפתחות קטנות יחסית כמו CD Projekt לכסות את עלויות הפיתוח ולהכניס כסף, ענה כי "כל הפלטפורמות סובלות מפירטיות ולכן זה לא משנה. אם אתה מפתח משחק למחשב, עשה אותו משחק מחשב מעולה ואנשים ייקנו אותו. אני לא מאמין שפיראטים בכלל קונים משחקי מחשב. פיראטים הם פיראטים לכל החיים, אז למה להילחם בהם? פשוט ליצור משחק שאלו שכן קונים ייקנו אותו".

בנסיון למקד את השאלה האם הוא חושב שהמכירות נפגעו ענה "יכול להיות, אבל כמו שאמרתי אני לא מאמין שהם היו קונים את המשחק גם ככה. הם מורידים כי הם פשוט לא רוצים לשלם וכל הגנה בסוף תיפרץ. אז הם יחכו שבועיים והמשחק ייפרץ והם יורידו אותו. נכון שאנחנו יכולים לשים הגנה ע"י אימות מול שרת, קודים ומה לא, אבל אני אישית לא אוהב את זה במשחק שאני משחק אז למה שאני אשים את זה במשחק שאני מפתח?"

הערת העורך: עם כל ראיון וכל פיתוח חדש מצד CD Projekt הם מסתמנים כאחת מחברות הפיתוח היותר חכמות שפרצו לשוק לאחרונה. לא כל מפתחת מוציאה משחק AAA עם ממוצע מעל 80 בתור משחק ראשון...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:22 17.04.2008 | pasia pasia

    אני אשמח עם הם יעשו את זה

    המשחק הזה נשמע מצויין

  2. 2

    23:28 17.04.2008 | bozeman bozeman

    הוא באמת משחק מצויין

    אחת מההפתעות הטובות של
    השנה האחרונה

  3. 3

    14:26 18.04.2008 | Hipno Hipno

    מסכים...

    המשחק באמת הגיע מחברה לא ידועה
    והיה משחק ענק.

    מקווה שיצא לקונסולה...

  4. 4

       | פורסם ע"י