הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של נובמבר

Magicka 2, עונה 2 של Walking Dead ועוד!

אילו משחקים חינמיים נוכל להוריד בחודש נובמבר בעזרת מנוי ה-PS Plus?

חודש נובמבר הגיע ואיתו משחקים חינמיים חדשים! אז אם אתם מחפשים משהו שיעביר לכם את הזמן עד ההשקה שאתם הכי מחכים לה החודש או דרך לעבור את כל נובמבר בלי הוצאות גדולות על משחקים - זה זמן טוב להיות מנוי PS Plus. אז מה יש לנו החודש?

The Walking Dead Season 2

בעלי PS4 יוכלו להוריד את העונה השניה לסדרת ההרפתקאות המצליחה של TellTale. עונה 2 ממשיכה את סיפורה של הילדה קלמנטיין במסע להישרדות. העולם מלא בזומבים צמאי דם והרבה מהשורדים הנותרים דואגים רק לעצמם. כראוי למשחק TellTale, החלטות שתבצעו במהלך הדרך ישפיעו רבות על התפתחות העלילה.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4.

Magicka 2

במשחק ההמשך לכותר האקשן\תפקידים ההומוריסטי אנו משחקים בתור קוסמים עם היכולת לשלב בין האלמנטים בכל דרך שרק נבחר. המשחק כולל מערכת קסמים פתוחה בה נצטרך ליצור על המקום את הקסם המושלם לסיטואציה - בין אם זה להקפיא שלולית ולתקוע את האויבים במקום, ליצור מגן עוצמתי כדי להימנע מנזק או להנחית מטאורים מהאוויר כדי לחסל קבוצה גדולה. מומלץ עם חברים!

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4.

Mass Effect 2

משחק האקשן\תפקידים העתידני יהיה זמין לשחקני ה-PS3. כנסו לנעליו של המפקדת (או המפקדת) שפארד, חקרו את הגלקסיה ואולי תצליחו למצוא עוד מידע על איום עתיק שעשוי להביא את הסוף להכל...

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3.

Beyond Good and Evil

משחק האקשן\הרפתקאות מ-2003 נחשב עד היום ליצירת מופת בז'אנר ובזכות זה הוא קיבל גרסת "מחודשת" לקונסולות ב-2011. אם עדיין לא שיחקתם - זה הזמן שלכם להשלים פערים עם אחד המשחקים הטובים בהיסטוריה של הגיימינג.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3.

Dragon Fin Soup

אז נכון, מרק סנפירי דרקונים זה בכלל לא כשר אבל המשחק עצמו נשמע דווקא מעניין. זהו כותר אקשן\רוגלייק בו אנו נקבל תוכן אחר לגמרי בכל פעם - הצורה של השלב, השדרוגים, הבוסים וכו' כולם ישתנו כדי לתת לכם חווית משחק מגוונת.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3, PS4 ו-PS Vita.

InviZimals

אין הרבה משחקי מציאות-רבודה טובים, ו-InviZimals שואף להיות בדיוק זה. במשחק תצטרכו לאתר מפלצות בעזרת המצלמה של ה-PS Vita, לתפוס אותן ולהשתמש בהן בקרבות נגד המחשב או נגד שחקנים אחרים.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS Vita.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:05 02.11.2015 | שרון שרון (אורח)

    התגובה הראשונית שלי - meh....

  2. 2

    15:06 02.11.2015 | עמית עמית (אורח)

    משחקים מעולים!!! חולה על האינדי שסוני מביאים!

  3. 3

       | פורסם ע"י