הרשמה

חדשות השבוע: מלחמת הכוכבים ואכזבה לשודדת הקברים

קריס מביאה לכם את החדשות הכי חמות מהשבוע האחרון

שבוע גדול למלחמת הכוכבים, לארה קרופט לא עומדת בקצב של Fallout 4 וצניחת גיימינג חופשית - קריס מביאה לכם את החדשות הכי חמות מהשבוע האחרון

שלום גיימרים! השבוע היינו צריכים לנתק את המשרד כולו מ-Star Wars: Battlefront והכל כדי שקריס תוכל להמשיך להביא לכם את החדשות החמות של השבוע. ואולי הפעם תיענה השאלה הגורלית - האם השיער שלה אמיתי או שפשוט יש לה אחלה אוסף של פאות?

השקת Battlefront וטריילר חדש למלחמת הכוכבים

השבוע, מעריצי "מלחמת הכוכבים" בכל העולם קיבלו כמה דברים שיעזרו להם להירגע עד העליה של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לאקרנים. זה התחיל עם ההשקה של Battlefront והמשיך עם טריילר טלויזיוני לסרט החדש.

בטא נוספת תיתן לכם הזדמנות לשחק קצת Overwatch

בסוף השבוע הזה תתקיים בטא נוספת של Overwatch על השרתים האמריקאיים והאירופאיים, ואם לא יצא לכם להיכנס בפעם הקודמת - אולי עכשיו יתמזל מזלכם. והמזל בהחלט לטובתכם! בליזארד הכריזה כי הפעם היא תפתח את השערים להרבה יותר שחקנים מהפעם הקודמת אז עכשיו יהיה זמן מצוין לבדוק את תיבות המייל ולראות אם Overwatch כבר מחכה לכם שם.

צניחה חופשית עם ה-Nvidia Shield

אחד הסרטונים הויראליים של השבוע הגיע ממקום לא צפוי - חברת Nvidia שהחליטה להסיר את כל המעצורים ולצאת עם קמפיין אגרסיבי לקידום מערכת ה-Shield החדשה. בסרטון אנו רואים צנחן מקצועי שקשור לסלון שלם ומשחק עם ה-Shield כל הדרך לאדמה. בעזרת ה-Shield תוכלו להזרים משחקים ותכנים ב-4K, להריץ אפליקציות אנדרואיד ולשחק מכל נקודה בבית.

Fallout 4 השאיר את לארה מאחור

אחרי ההשקה בשבוע שעבר, נתוני המכירות של Fallout 4 החלו לזרום ומסתבר שהמשחק מכר לא פחות מ-12 מליון עותקים ברחבי העולם בימים הראשונים להשקה (המספר הזה כולל הזמנות מראש כמובן). בסך הכל, המשחק הכניס סכום עתק של 750 מליון דולר וכל זה בזמן ש-Rise of the Tomb Raider, שיצא באותו יום וקיבל ביקורות לא רעות בכלל, לא התקרב לנתונים האלה ונשאר מאחור. אחד הדברים שפגעו במכירות המשחק היה ההשקה הבלעדית ל-Xbox One, ואולי עם ההשקה למחשב ול-PS4 במהלך 2016 נראה מכירות קצת יותר מעודדות לקראת משחק המשך שלישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:16 20.11.2015 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    "או שמא זה?" בשבילך.

  2. 2

       | פורסם ע"י