הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של דצמבר

Far Cry 3: Blood Dragon, Freedom Wars ועוד!

אילו משחקים יהיו זמינים בחינם למנויי PS Plus בדצמבר?

חודש דצמבר עוד רגע אצלנו והגיע הזמן לשמוע על המשחקים החינמיים שיהיו זמינים למנויי ה-PS Plus במהלך החודש. הרבה מהגיימרים באקסבוקס ובפלייסטיישן פספסו כמה מהכותרים החינמיים לטובת ההשקות החדשות שבאו עלינו לטובה (וימשיכו לזרום גם בדצמבר!) אבל למי שמעדיף לחכות עם כותרים כמו Fallout 4, הנה המשחקים החינמיים שיעבירו לכם את הזמן בכיף עד 2016.

Gauntlet: Slayer Edition

שחקני ה-PS4 יוכלו ליהנות מאחד ממשחקי הקו-אופ המהנים של השנה עם Gauntlet. למי שלא מכיר, זהו ריבוט לסדרת האקשן\תפקידים הותיקה משנות ה-80 וגם כאן הדגש הוא על עבודה קבוצתית. המשחק עובד במיטבו עם 4 חברים שמשחקים על הספה אך כולל אופציה לאונליין ויכול להעביר לכם לא מעט שעות גם במצבי הסולו.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4.

King’s Quest – Chapter 1: A Knight to Remember

גם King's Quest עשה השנה קאמבק כל הדרך משנות ה-80 העליזות, וקיבל משחק הרפתקאות חדש לגמרי עם גרפיקה עדכנית וסגנון סיפור קליל וכיפי. זהו רק הפרק הראשון בסדרה, והפרק השני צפוי להגיע (לא בחינם) במהלך חודש דצמבר.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4.

Far Cry 3 Blood Dragon

מה קורה כשלוקחים את הטירוף של Far Cry 3, מגבירים אותו פי 4, שמים אותו בעולם מוזר עם אורות ניאון והשפעות של שנות ה-80 ומוסיפים את מייקל ביהן? התשובה היא כמובן Blood Dragon, אחד המשחקים היותר מפתיעים של Ubisoft שהתברר כהברקה אמיתית. המשחק לא מתקרב לאורך של Far Cry 3 ומתקדם הרבה יותר מהר כך שתוכלו לקפוץ לאקשן כבר מהרגעים הראשונים וליהנות מכל רגע.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3.

SSX

מה עוד לא נאמר על סדרת הסנובורד הכי מגניבה שיש? אם בא לכם להרגיש את האדרנלין ולעשות כמה טריקים מטורפים בדרך, SSX הוא המשחק בשבילכם. הטענה היחידה שלנו היא שעוד לא עשו SSX חדש לקונסולות הדור הנוכחי וחבל!

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3.

Rocketbirds Hardboilded

ב-Rocktetbirds אתם משחקים בתור התרנגולים הכי קשוחים בשכונה, במשחק אקשן\פלטפורמה מהיר ואלים. אם יש לכם חבר עם PS Vita תוכלו לשחק ביחד במצב Ad-Hoc!

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS Vita.

Freedom Wars

אחד הכותרים הגדולים שיצאו ל-Vita בשנה האחרונה הוא Freedom Wars, משחק אקשן\תפקידים ששם דגש על עבודת צוות ומשחקיות ברשת. אם יש לכם ויטה שיושבת בבוידעם, זה הזמן לנקות את האבק ולתת צ'אנס ל-Freedom Wars.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS Vita.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י