הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של דצמבר

Thief, Sacred 3 ועוד!

אילו משחקים חינמיים מחכים החודש למנויי Xbox Live Gold?

החודש האחרון של 2015 מגיע ואיתו משחקים חדשים למנויי Xbox Live Gold. אז נכון, רוב הסיכויים שאת החודש הקרוב תבלו עם המשחקים שקניתם בנובמבר (Fallout 4, Battlefront וכו') או עם אחד המשחקים הגדולים שמתוכננים לצאת בדצמבר (כמו למשל Rainbow Six Siege) אבל אם נשאר לכם זמן פנוי - מיקרוסופט הכינה 5 משחקים עבורנו לחודש הקרוב.

Xbox 360

CastleStorm

משחק האסטרטגיה Castlestorm היה זמין לפני מספר חודשים ל-Xbox One כחלק מההטבה, ולא לגמרי ברור למה מיקרוסופט לא מחלקת את המשחקים שלה כמולטי-פלטפורם כמו סוני. Castlestorm משלב בין משחקי הגנת-טירה ומשחקי התקפה כמו Angry Birds ויוצר חוויה ייחודית ומהנה. המשחק יהיה זמין בין ה-1 ל-15 לדצמבר.

Sacred 3

סדרת Sacred הגיעה מתקופת הביניים המוזרה בין Diablo II ל-Diablo III, אך המשחק השלישי בסדרה הלך רחוק מהסגנון של Diablo וניסה ליצור נוסחת אקשן שתעבוד עם כמה שחקנים באונליין או על אותה קונסולה. מהנה עם חברים אבל אל תבואו עם ציפיות גבוהות מדי. המשחק יהיה זמין בין ה-16 ל-31 לדצמבר.

Operation Flashpoint: Dragon Rising

היי, מה עושה כאן משחק שלישי? מיקרוסופט החליטה לחלק בונוס החודש ו-Operation Flashpoint הוא המשחק החמישי של דצמבר. ב-Flashpoint אנו ניכנס היישר לעומק המלחמה בסימולטור צבאי שלא עושה הנחות. אנו נוכל לשחק בתור חייל מארין, טייס מסוק, קצין בכוחות המיוחדים ומפקד טנק. המשחק יהיה זמין בין ה-16 ל-31 לדצמבר.

Xbox One

Thief

המשחק הרביעי בסדרה הקלאסית Thief אמנם לא הצליח כמו קודמיו אבל מספק לנו את אחד הכותרים היחידים בסביבה ששמים דגש על התגנבות ומבצעים שקטים, ללא הקטע הזה שנותנים לכם גם את האופציה לשלוף רובים ולהרוג את כולם אם זה מה שבא לכם. ב-Thief אנו מתחילים בתור גנב פשוט שרק רוצה עוד שלל, אך מהר מאוד אנו מגלים שיש דברים יותר חשובים מכסף. המשחק יהיה זמין החל מה-16 בדצמבר ועד ה-15 לינואר.

The Incredible Adventures of Van Helsing

בתור צייד המפלצות המושחז Van Helsing תפקידנו הוא די פשוט - לחסל מפלצות וכל מה שזז בעצם. המשחק עובד מזווית איזומטרית ומזכיר קצת את הסגנון של Diablo רק שהפעם אנו עובדים עם דמות אחת בלבד שיכולה להשתמש במגוון כלים ונשקים כדי לסיים את העבודה. המשחק יהיה זמין לאורך כל חודש דצמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:34 26.11.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    צריך רק להוסיף שכל חמשת המשחקים יהיו זמינים לוואן

  2. 2

       | פורסם ע"י