הרשמה

אלו הם משחקי ה-Xbox Live Gold של חודש נובמבר

מיקרוסופט חושפת את קטלוג המשחקים החינמי שלה

מירוצים, חלומות ומומיות רצחניות

הגענו לחודש נובמבר בשלום, ואיתו הגיעה ערימת המשחקים הבאה שמצטרפת לספריה של מנויי ה-Xbox Live Gold. אז אילו משחקים נמצאים בתפריט?

TrackMania Turbo

שחקני ה-Xbox One יקבלו את משחק המירוצים TrackMania Turbo, בו שחקנים ישתתפו במגוון מירוצים עם גישה למעל 200 מסלולים שונים. השחקנים יצטרכו לבצע שלל פעלולים על מנת להרוויח את מירב הנקודות על מנת להתקדם במשחק, ואם ישעמם לכם, תוכלו להזמין כמה חברים ולהתחרות מולם במצב קואופרטיבי של עד 4 שחקנים.

Tales From The Borderlands

החל מה-15 בחודש, המשחק האפיסודי Tales From The Borderlands ינחית את מחירו ל-0 דולרים בודדים. במשחק תגלמו את ריס (Rhys), עובד פשוט בחברת Hyperion שחולם על קידום והצלחה, לצד פיונה (Fiona), אמנית הונאה שמנסה לבצע מכירה של חפץ יקר במיוחד לאנשים מאוד חשדנים. אתם תגלמו את שתי הדמויות, כל אחת עם הפרספקטיבה שלה על אירועים שונים שמתרחשים לצד בחירות שישפיעו על המשך העלילה ועל יחס הדמויות שמלוות אתכם לאורך הדרך.

The Turing Test

משחק הפאזל הזה מגיע ל-Xbox One ויוציא אתכם למסע נרטיבי שחוקר את התת מודע של בני האדם בתחנת חלל שתציב לכם אתגרי היגיון שרק בני אדם יוכלו לפתור. הסיפור חוקר את הצורך של בני האדם לחקור ולהתקדם מבחינה טכנולוגית.

Nights Into Dreams

על ה-Xbox 360, הגולה הזאת מהעבר הפתיעה את כולנו עם הופעתה על הקונסולה של מיקרוסופט. במשחק תגלמו שני נערים שנלכדים בעולם שנקרא Nightopia בו כל החלומות מתרחשים. ביחד הם יוצאים למסע להביס את המושל הרשע של העולם ולהציל אותו מחורבן.

Deadfall Adventures

ב-Deadfall Adventures תגלמו חוקר שבעל כורחו מוכרח לעזור לממשלת ארצות הברית למצוא חפץ עתיק וחזק לפני שהנאצים או הרוסים יניחו את ידיהם עליו. במהלך העלילה תטיילו ברחבי העולם על מנת לאסוף כל חתיכה של החפץ, כל אחת מוגנת על ידי מלכודות קטלניות ומומיות עצבניות. למשחק ישנו גם מצב הישרדות קואופרטיבי לעד 4 שחקנים.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י