הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים של חודש יוני

למרות שחודש מאי היה צונן, חודש יוני מרגיש לוהט מתמיד

Super Meat Boy ו-Goat Simulator. צריך יותר?

לאחר שהחודש הקודם לא עמד ברף שהוצב במהלך השנה, הגיע הזמן לשמוע מהם המשחקים של חודש יוני למנויי Games With Gold. אז מה מחכה לנו החודש?

The Crew - 

משחק המכוניות האינטרנטי של יוביסופט, הוא ללא ספק אחד ממשחקי המרוצים השאפתניים ביותר שיצאו לשוק בשנים האחרונות. המשחק המירוצים משנת 2014 מציב בפניכם עולם ענק בו אפשר לעשות להתחרות ברחבי ארה"ב עם שחקנים מרחבי העולם, כשהם מתמודדים על הזמן המהיר ביותר וזכויות התרברבות.

The Crew יהיה זמין ל-Xbox One מה-16 ליוני ועד ה-15 ליולי.

Goat Simulator - 

אחד המשחקים ההזויים ביותר של השנים האחרונות מגיע ל-Games With Gold. ב-Goat Simulator אתם תיכנסו לנעליה של עז תמימה בעלת גישה מוזרה לחוקי הפיזיקה. יחד עם העז תצטרכו להטיל טרור, אימה וכאוס על פרבר קטנטן, כשאתם מנסים לעשות מקסימום הרס בצורה היצירתית ביותר. במקום לספר לכם על המשחק, אנחנו פשוט ממליצים לכם לראות את הטריילר. תתכוננו להרבה בלאגן.

Goat Simulator יהיה זמין ל-Xbox One לאורך כל חודש יוני.

Super Meat Boy -

משחק הפלטפורמה הרטרו המצוין של Team Meat, היה לאחת ההפתעות הגדולות ביותר בשנת 2010 ויזכר כאחד ממשחקי האינדי האהובים ביותר. המשחק זכה בפרס המשחק המתאגר ביותר של IGN ובפרס משחק האינדי האהוב ביותר של Gamepot ו-Game Trailers. אז אם אתם אוהבים משחקים מאתגרים עם מראה וינטג', Super Meat Boy הוא המשחק בשבילכם.

המשחק יהיה זמין ל-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 ליוני.

XCOM: Enemy Unknown -

אם משחקי פלטפורמה ומירוצים לא בדיוק עושים לכם את העבודה ואתם אנשים שמעדיפים לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים משהו, מומלץ לכם לנסות את XCOM: Enemy Unknown. משחק הטקטיקה המצוין יציב אתכם מול סכנה המאיימת על העולם כולו. חייזרים תוקפים את המין האנושי, כשהם פוגעים בכל עיר גדולה בו זמנית ומונעים תקשורת רציפה בין הנהגות העולם. אתם תיקחו חלק על יחידת לוחמים, מהנדסים ומדענים, כשאיתם תובילו את העולם להתמודד עם האיום הגדול ביותר עימו הוא התמודד.

XCOM: Enemy Unknown יהיה זמין ל-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 ועד ה-30 ליוני

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י