הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים של חודש מאי

האם המשחקים של מאי ישחזרו את ההצלחה של חודש אפריל?

למרות המחסור של משחקי AAA\, מיקרוסופט לא משאירה אותנו בידיים ריקות

חודש מאי התחיל אתמול, ואתם יודעים מה זה אומר - משחקים חינמיים חדשים לחודש. מיקרוסופט שחררה את רשימת המשחקים שיהיו זמינים לחודש מאי למנויי ה-Xbox Live Gold. אז מה מחכה לנו החודש?

Defense Grid 2 - 

משחק ה-Tower Defence של חברת Hidden Path Entertainment יקח אותנו למסע בעולם עתידני-בדיוני בו אנחנו נצטרך להגן על הבסיסים שלנו בעזרת טקטיקה מהירה והחלטית, כשאנחנו לומדים להכיר את סביבת המשחק שלנו במהירות ולומדים להתמודד בהתאם. המשחק יאפשר לנו לשחק מול חברים או מול אויבים במחשב, כשאנחנו גם נחקור את עלילת המשחק.

Defense Grid 2 יהיה זמין להורדה ל-Xbox One החל מה-1 ועד ה-31 למאי.

Costume Quest 2 - 

משחק הטקטיקה בתורות מצוין של Double Fine יוציא אותנו להרפתקה נוספת בליל כל הקדושים, כשהפעם נוכל לבחור מבין שני אחים ובעזרתם להתמודד מול האיום של ד"ר אורל וייט (Oral White) ובכך להשיג כמה שיותר ממתקים! המשחק ישלב מכניקת קרב מגניבה יחד עם תחפושות משוגעות שיגרמו לצבא הילדים שלהם להפוך להרבה יותר ממה שציפיתם לו מלכתחילה.

Costume Quest 2 יהיה זמין להורדה לקונסולת ה-Xbox One החל מה-16 למאי ועד ה-15 ליוני.

GRID 2 - 

משחק המירוצים המצוין של חברת Codemasters, יעשה את דרכו אלינו בחודש מאי ויאפשר לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 להצטרף לסיבוב במסלול המירוצים. למרות גילו, GRID 2 מתהדר בגרפיקה לא רעה בכלל, שלל רכבים ומסלולים שונים לבחור בהם וכמובן את האפשרות לצאת לרשת ולנסות את הכישורים המוטוריים שלכם מול שחקנים אחרים

GRID 2 יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 למאי.

Peggle - 

למה מגיע לנו כל הטוב הזה? משחק הארקייד החביב Peggle, שנחל הצלחה ענקית בשנת 2007 כשהצליח לרתק אנשים רבים לספה שלהם. Peggle הוא משחק ארקייד קלאסי המתהדר בויזואליות מדליקה ושומר על אווירה קופצנית. אנחנו לא נוסיף יותר מדי על המשחק ונציע לכם פשוט להנות מהטריילר.

Peggle יהיה זמין להורדה ל-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 ועד ה-31 למאי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י