הרשמה

Playstation Plus - המשחקים החינמיים של פברואר

האם החודש הזה שחקני ה-PS יקבלו את המשחקים המגיעים להם?

סוני ממשיכה עם משחקי האינדי גם אל פברואר. שחקני PS4 שוב יוצאים ללא משחק AAA.

בעוד ששחקני ה-Xbox נהנים ממשחקים חינמיים מצויינים בחודשים האחרונים, נראה דווקא שסוני איבדה את הצפון. האם חודש פברואר יחזיר לבעלי מותג ה-PS את החיוך לשפתיים?

Helldivers: Democracy Strikes Back

Helldivers: Democracy Strikes Back המתרחש בעתיד הרחוק יכניס אתכם לעולם של מלחמה עם קצב מהיר, עבודת צוות והמון המון אקשן. צאו למסע במשחק היריות האיזומטרי וביחד עם חבריכם הילחמו באויבים במטרה להפוך להיות הגיבורים הגדולים ביותר של הפדרציה. רק היזהרו לא להרוג אחד את השני בכל הבלאגן.

Helldivers: Democracy Strikes Back יהיה זמין ל-PS4, PS Vita וה-PS3 במהלך כל החודש פברואר.

Nom Nom Galaxy

הממ... מרק.. רגע מה? משחקה של Q-Games ו-Double Elven מביא טוויסט סיפורי למשחקי הפלטפורמה שאנו רגילים אליהם. המשחק יאפשר לכם ולעוד שלושה חברים לצאת למלחמה נגד חברות מרק שונות ברחבי הגלקסיה על יצור המרק הטעים והפרודקטיבי ביותר. האם אתם מרגישים שאתם יכולים להיות יותר מעוד סתם חברת מרק?

Nim Nom Galaxy יהיה זמין לשחקני ה-PS4 במהלך כל חודש ינואר.

Lemmings Touch

כן, כנראה שזה עדיין קיים. משחק הקלאסי נמלולים(Lemmings) עושה את דרכו אל ה-PS Vita בגרסת מגע חדשה ומותאמת לקונסולה הניידת של סוני. למי שלא מכיר, Lemmings יתן לכם לחבוש את כובע האחריות ולדאוג שכל היצורים החמודים שאתם אחראים עליהם יגיעו מהצד האחד של המסך אל הצד השני. במהלך המסע הקצרצר אך האכזרי של הנמלולים, תצטרכו להגן עליהם מאויומים רנדומלים וחמודים באותה מידה.

Lemmings Touch יהיה זמין ל-PS Vita במהלך כל חודש פברואר.

Nova-111

ב-Nova-111 אתם משחקים רובוט קטן וחביב היכול לשלוט בזמן לפי רצונו. השתמשו בכוחות של הרובוט כדי לפתור פאזלים ולחקור עולמות חוצניים שונים ומשונים.

Nova-111 יהיה זמין במהלך כל חודש פברואר ל-PS Vita.

Persona 4 Arena Ultimax

אם תהיתם איך זה יהיה להכניס כותר RPG מוכר ומעורך אל תוך משחק מכות יפני מוגזם? Pesona 4 Arena Ultimax הוא כנראה בדיוק מה שאתם צריכים. משחק הספין אוף של סדרת Persona מביא את הדמויות האהובות להילחם ראש הראש אחת בשניה כשהן מגובות בגרפיקות שלא היו מביישות שום משחק מכות יפני אחר.

Persona 4 Arena Ultimax יהיה זמין במהלך כל חודש פברואר לשחקני ה-PS3.

Grid Autosports

משחק המירוצים המצוין של Codemasters משנת 2014 חוזר לקונסולת ה-PS3 שלכם בגיר מלא. Grid הוא משחק מירוצים המשלב מגוון רחב של מכוניות שונות מכל הזמנים ומזמין אתכם להתמודד בחלק מהמסלולים האייקונים ביותר של עולם המרוצים.

Grid Auto Sports יהיה זמין ל-PS3 במהלך כל חודש פברואר.

האם Helldivers הוא מספיק כדי להציל את הרשימה הסבירה הזו? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:56 28.01.2016 | חחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחח (אורח)

    במקום התלונות הרגילות(שבאות בעיקר ממני)הנה הצעה שתהיה הוגנת ומשתלמם לנו...
    "סוני,תנו לנו האפשרות להחליף מספר מסוים של משחקים חינמיים שקיבלנו במשך השנים,כדי שנחליף אותם בתמורה למשחק AAA נורמאלי,הרי אם שישה משחקים גרועים שקיבלנו שכל אחד עולה 10$,מה כואב לכם שנחליף אותם במשחק שעולה 60$?זה משתלם לכם אותו דבר אבל הדרך הזאת לא תבאס אותנו כל חודש..."מי שבמקרה בקשר עם סוני,שיציע להם את זה ואולי יתחולל שינוי...אולי.......

  2. 2

    15:49 28.01.2016 | רון רון (אורח)

    אנחנו לא מקבלים משחקי AAA החודש אבל כן מקבלים שני משחקים אדירים. helldivers הוא משחק נהדר , במיוחד עם חברים וnom nom galaxy הוא המשחק האחרון בסדרת pixeljunk.

  3. 3

       | פורסם ע"י