הרשמה

חדשות השבוע: טיטאנים, פיראטים ולוחמי רחוב

אם אתם פיראטים, יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות

קריס מביאה לנו את החדשות החמות של השבוע האחרון: Titanfall 2, Street Fighter V ובשורות מעניינות לפיראטים

שלום גיימרים! קריס חזרה השבוע כדי להביא לכם את החדשות החמות מהימים האחרונים, שזה סבבה והכל אבל זה עדיין לא אומר שאנחנו יכולים פשוט לקחת אותנו איתה לדדפול... השבוע גילינו שיש תוכניות גדולות ל-Titanfall 2, משחק המכות Street Fighter V סוחט את ההייפ עד הסוף, ואם אתם פיראטים - אז יש לנו חדשות טובות (למי שאוהב סרטים וסדרות) וחדשות רעות (למי שמוריד משחקים). מתחת לסרטון תמצאו תקציר כתוב עם לינקים לכתבות המקוריות. צפיה נעימה!

Titanfall 2 יקבל מצב קמפיין וסדרת טלויזיה

EA עובדת בכל הכוח ביחד עם המפתחת Respawn ליצירת משחק ההמשך שיכפר (בתקווה) על כל חטאיו של המשחק המקורי. בראיון ל-Forbes, הכתב הראשי של המשחק ג'סי שטרן (Jesse Stern) חשף כי המשחק יקבל סדרת טלויזיה, יוותר על הבלעדיות שהיתה בעבר ל-Xbox, יזכה למצב קמפיין מושקע לשחקן יחיד ויושק ככל הנראה במרץ 2017.

קבוצת ההאקרים 3DM פרשה מפריצת משחקים

אחרי שהכריזו כי תוך שנתיים לא יהיו משחקים פיראטיים במחשב, קבוצת ההאקרים הסינית 3DM יצאה עם הכרזה מפתיעה ומאכזבת. הקבוצה מתכננת לעשות הפוגה של שנה לפחות, ובסופה "נבחן את המצב ונראה אם מכירות המשחקים גדלו".

Street Fighter V טריילר סינמטי

משחקי Street Fighter תמיד ידעו איך לקחת את הסרטון הפשוט הזה, שנועד במקור למשוך קהל אל עמדת הארקייד, ולשבות איתו את השחקנים. הסרטון של Street Fighter V לא שונה, ונראה גם שהוא בונה מערכות יחסים שכנראה יתבררו לנו רק במצב העלילתי המשופר שיגיע אלינו בקיץ.

נטפליקס אאוט, פיראטים אין

באותו שבוע קיבלנו שתי הכרזות שמקרבות את התוכן הפיראטי באינטרנט לרמה הגבוהה של שירותים בתשלום כמו נטפליקס. גם הגרסה החדשה של Popcorn Time וגם אתר הטורנטים Pirate Bay יאפשרו לנו להזרים תכנים היישר לדפדפן - זה אומר שאם אתם רוצים לראות סדרה או סרט, לא תצטרכו להוריד את כל הקובץ כדי להתחיל לצפות. במקום, תוכלו פשוט להזרים את התוכן בדיוק כמו בנטפליקס או יוטיוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:31 12.02.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    תע"ה VGAMES

  2. 2

    19:12 12.02.2016 | ori123456 ori123456 (אורח)

    בטח EA יהרס את טייטנפול

  3. 3

    02:56 13.02.2016 | משה משה (אורח)

    איכות הוידאו מצוינת

  4. 4

    21:50 13.02.2016 | Daviid Daviid (אורח)

    אני מאמין שיש עוד קבוצות פריצה שמכבדות את עצמן [Skidrow וכו..] שיכולים לכפות על 3DM
    תודה על הכתבה המצויינת ! אגב הפרזנטורית חמודה לאללה ! :)

  5. 5

       | פורסם ע"י