הרשמה

IEM 2016 - סיכום היום הראשון 4.3

סיכום תוצאות המשחקים ב-LoL ו-CS:GO

לאחר יום של משחקים, אלו הם העולים לשלבי הגמר ב-LoL ו-CS:GO

לאחר ששלשום נערכו משחקי הבתים, אתמול נערכו משחקי חצי הגמר שקבעו מי הן הקבוצות שיעלו למשחקי הגמר, אלו הם רגעי השיא מקטוביץ. בשלב הזה נגענו רק בשני ההדליינרים של האירוע - League of Legends ו-Counter Strike: Global Offensive, והסיכומים למשחקים אחרים כמו Heroes of the Storm, Hearthstone ו-Rainbow Six Siege יפורסמו לאורך השבוע הקרוב אחרי שהנציגים האמיצים שלנו יחזרו לארץ. לפני שניכנס לתוצאות המשחקים, הנה טקס הפתיחה של IEM 2016 כדי שתקבלו טעימה מהאווירה המטורפת שחווינו שם. לכותרות נוספות ועדכונים מהאירוע בקרו בחדר המצב שלנו.

League Of Legends

הקבוצה הקוריאנית ESC EVER החלה את היום עם נצחון על קבוצת TeamSoloMid. לאחר מכן Royal Never Give Up ניצחה את Orige. אחרי הניצחון של ESC EVER הם הפסידו ל-Royal Never Give Up. לאחר מכן נפגשו Team SoloMid ו-Origen עם נצחון לקבוצת Team SoloMid. במשחק האחרון של היום נפגשו Team SoloMid ו-ESC EVER ונגמר בצחון לטובת Team SoloMid האמריקאית. למטה תוכלו לראות את המשחק האחרון של היום בין TSM ל-ESC EVER.

CS:GO

את משחקי היום פתחו Natus Vincere ו-Tempo Storm כש-Natus Vincere מנצחים 2-1. אחר כך fantic ניצחו 2-0 את Virtus.Pro במגרש הביתי שלהם בפולין. אחרי משחקי הצהריים, Natus Vincere נפגשו עם Luminosity Gaming לסט צמוד במיוחד שהוכרע עם נצחון ל-Luminosity. את היום סגרו fantic מול Astralis עם נצון 2-1 ל-Fnatic. למטה תוכלו לראות את המשחק בין fnatic ל-Astralis.

את המשחקים מלוות חברות החומרה והציוד ההיקפי הטובות ביותר שהציגו לנו את מוצרי הדגל שלהן, ולתחום הזה ניכנס בהמשך הכנס ונביא לכם טעימה היישר מדוכני החומרה. בין שלל המוצרים נראו אוזניות ה-Cloud Revolver ש-HyperX הכריזה עליהם ב-CES האחרון, ובהמשך האירוע תתקיים מסיבת עיתונאים סגורה של HyperX בה אנו צפויים לקבל מידע על המוצרים החדשים של החברה. אל דאגה, גם משם נביא לכם את הסיכום המלא.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י