הרשמה

IEM 2016 - סיכום היום השני 5.3

מי הזוכה הגדולה של טורניר CS:GO?

Fnatic גונבת את האליפות מידיה של Luminosity Gaming

לאחר יומיים אינטנסיביים במיוחד של משחקים, אנחנו שמחים להכריז על Fnatic בתור הקבוצה הזוכה של טורניר CS:GO ב-IEM 2016. בנוסף ישנן התקדמויות משמעותיות ב-LoL, כש-SK T1 ו-Fnatic הבטיחו לעצמן מקום בשלבי חצי הגמר של הטורניר.

סיכומים למשחקים אחרים כמו Heroes of the Storm, Hearthstone ו-Rainbow Six Siege יפורסמו לאורך השבוע הקרוב אחרי שהנציגים האמיצים שלנו יחזרו לארץ.

CS:GO

טורניר ה-CS:GO הגיע לסיומו כש-Fnatic לקחה את המקום הראשון מידיה של Luminosity הברזיאלית לאחר סיבובים מרגשים של קרבות מפתיעים ולאו דווקא מאוזנים של שתי הקבוצות.

המשחק הראשון הציב את הקבוצות המפת de_overpass לסיבוב אקדחים. סיבובי האקדחים של הקבוצות הצביעו על פתיחה חזקה של הקבוצה הברזילאית, אך נחישות גדולה של הקבוצה השוודית הצליחה להשאיר אותה בעניינים ולאחר שכמעט הפסידה את הסיבוב הראשון, Fnatic הצליחה לנצח את הקבוצה הברזילאית 17-16.

המפה השניה היתה הייתה של de_cache, בו הקבוצות נפגשו לסיבוב אקדחים נוסף. בניגוד לחלק הראשון של סיבוב האקדחים, נראה כי Fnatic התאפסו על עצמם. Luminosity לא הצליחה להתמקם כראוי המרכז המפה וספגה על כך אבדות רבות. הסיבוב נגמר 16-3 לטובת השוודים.

הסיבוב השלישי והאחרון הפגיש את הקבוצות במפת de_inferno. הקבוצות החלו כמו שהחלו את המשחק הראשון כש-Luminosity Gaming פשוט התעללה ב-fnatic. הקבוצה הברזילאית סיפקה מספר מהלכים שעזרו לה להשיג יתרון משמעותי. למרות זאת, הקבוצה השוודית לא איבדה תקווה וניסתה לצמצם את הפער. ככל שהקבוצה השוודית ניסתה לדחוף חזק יותר, כך הענישה אותה חזק יותר הקבוצה הברזילאית. למרות המשחק האפקטיבי של הקבוצה הברזילאית, Fnatic החליטה שהיא הולכת על כל הקופה והצליחה להפוך את המשחק ולנצח בתוצאה 15-12.

Fnatic לקחה את המקום הראשון לאחר משחקים נחושים ביותר ושלשה לכיסה 104,000$.

League of Legends

בית B הגיע לסיומו אתמול כש-SK T1 ו-Fnatic לקחו את שני הכרטיסים לשלבי הפלייאוף ויתמודדו מול TSM ו-Royal Never Give Up בהתאמה.

SK T1 עברה בקלילות את בית B כשניצחה את CLG-LoL ולאחר מכן את QG בתוצאות של 1-0.

המסע של Fnatic היה קשוח במקצת כשהיא הפסידה את המשחק הראשון ל-QG ונדחקה אל הבית התחתון כדי להתמודד מול CLG-LoL. למרות זאת, היא התאוששה על עצמה ותפגוש את Royal Never Give Up. מחר נביא לכם את סיכום משחקי הגמר, ותוכלו לצפות בהם ממש ברגעים האלה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י