הרשמה

Nintendo NX תושק בשנת 2017

דו"ח פיננסי חושף פרטים על הפרוייקטים העתידיים של חברת נינטנדו

האם הקונסולה החדשה של נינטנדו היא מה שהחברה צריכה כדי לחזור לעניינים?

האם הקונסולה החדשה של נינטנדו תחזיר את החברה אל קדמת הבמה? דו"ח פיננסי של החברה שפורסם, מציג מידע על תאריך ההשקה המשוער של הקונסולה החדשה של החברה יחד עם מידע על פרוייקטים חשובים של החברה כמו: Zelda ו-Pokemon.

בדו"ח ניתן לראות כי כבר בעונת החגים נינטנדו תשיק את שני המשחקים החדשים בסדרת פוקימון - Sun and Moon יחד עם Kirby: Planet Robot ו-Metroid Prime: Federation Force, יחד עם משחקי חברות צד שלישי. לאחר מכן היא תכנס למעין תקופת מנוחה עד מאי 2017, שם היא תשיק את הקונסולה החדשה שלה הנקראת כרגע - Nintendo NX. כדי לחזק את כוחה של הקונסולה העתידית, נינטנדו דחתה שוב את המשחק החדש של Zelda למאי 2017, שיהיה זמין לקונסולה החדשה ביום ההשקה. למרות זאת, מעריצי הסדרה שקיוו שיוכלו שיוכלו לשחק במשחק החדש של Zelda על קונסולת ה-Wii U יזכו לגרסה משלהם. האם הם יזכו לגרסמ משונמכת או שמא הקונסול ההחדשה לאו דווקא תנצל את מלוא כוחה במשחק החדש בסדרת Zelda?

נכון לעכשיו ל-Wii U יש מספר רב של משחקים מצויינים, אך היא עדיין לא מצליחה למשוך קהל, כנראה בגלל הנחיתות הגרפית של הקונסולה יחד עם העובדה כי נינטנדו לא מסכימה לעבוד כל חברת צד שלישי בנוגע ליצור משחקים. האם השחרור של קונסולת ה-NX תצליח להחזיר את נינטנדו אל קדמת הבמה, או שמא החברה צריכה לשנות כיוון חשיבה עסקי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:17 28.04.2016 | רון רון (אורח)

    ואני קיוויתי שזה יצא השנה. יש לי כבר ps4 ואם אני אקנה עוד קונסולה זאת ככל הנראה תיהיה אחת של נינטדנו (nx או 3ds) . הם משחררים אקסלוסיבים מעולים (עד היום לwii u יש אקסלוסיבים יותר טובים מלps4 ומxbox one עם bayonetta 2,super smash bros,mario kart 8,splatoon וmario maker). רק שלא יעשו את הקטע שלהם להכניס גימיקים מיותרים לקונסולות כמו הgamepad של הwii u או המסך הכפול בds\3ds.

  2. 2

       | פורסם ע"י