הרשמה

מסתבר שאנחנו מחכים כבר 10 שנים ל-Half Life Episode 3

איך שהזמן טס

"היעד שלנו הוא שיהיה לנו משהו משמעותי על בסיס חודשי"

הרבה אנשים יסכימו כי סדרת Half Life היא אחת מסדרות המשחקים האהובות ביותר. גם הפרקים 1 ו-2, שהושקו ל-Half Life 2, היו מוצלחים מאוד ובעצם הם גם היו אבני היסוד של כל תעשיית ה-DLC. אז אחרי פרקים 1 ו-2 כל עולם הגיימינג חיכה לפרק 3 בשביל שכמובן "יסגור את הבסטה" ושכולנו נדע איך הסיפור נגמר עם גורדון פרימן. הבעיה היא שאנחנו עדיין מחכים... כבר 10 שנים!!

לרגל "האירוע המרגש", היוטיובר CrowbCat הכין סרטון שמכיל ראיונות עם גייב ניוול (Gabe Newell) לאורך השנים. אפשר לראות בסרטון, שמתחיל ב-2006, איך ניוול מאוד אופטימי ואפילו נרגש לקראת הפרק השני (שעדיין לא יצא) והשלישי. ניוול אפילו מאוד פתוח מבחינת השאלות ששואלים אותו ומוכן לשתף מידע רב לגבי הפרקים. התפנית הדרמטית מתרחשת ב-2008, שם לניוול פתאום אין שום דבר להגיד על הפרק השלישי חוץ מזה שהם עדיין "עובדים" עליו. איפשהו ב-2011 ניוול אפילו חושש להגיד אם בכלל עובדים על הפרק השלישי וב-2012 "פרק 3" פתאום הופך ל-Half Life 3, שגם עליו ניוול מסרב לשתף מידע עד היום. הסרטון דווקא מסתיים בראיון מ-2005, שם ניוול מדבר על הפרקים שיצאו בעתיד (באותו זמן הפרק הראשון עוד לא יצא). ניוול מסביר שיש כרגע שלושה צוותים ועוד צוות רביעי בדרך והמטרה שלהם היא לעבוד על פרקים חדשים למשחק שיצאו בתדירות קבוע של פרק לחודש. אז לפי החישובים שלי, אנחנו צריכים היום לשחק בפרק 120!

אתם יכולים לצפות בסרטון כאן ולראות את התהליך הנורא מעניין הזה בעצמכם. מה אתם אומרים, יש בכלל עוד סיכוי ל-Half Life 3? או שאולי היינו צריכים כבר לוותר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:47 23.05.2016 | מעעע מעעע (אורח)

    "וואלב היא חברה ממש טובה, עוד חברות צריכות להיות כמו וואלב"
    כן, אני אוותר, עוד חברות כאלה ואבדנו

  2. 2

    23:08 23.05.2016 | Itay Itay (אורח)

    ל-1, אתה רציני, בגלל משחק אחד!!?

  3. 3

       | פורסם ע"י