הרשמה

PS Plus - המשחקים של חודש יוני

האם סוני סוף סוף תשחרר משהו ראוי?

לאחר כמה חודשים של משחקים מאכזבים, נראה כי סוני מתחילה להתאפס על עצמה

זה לא סוד שהמשחקים החינמיים של סוני דרך שירות ה-PS Plus לא מספקים אתה הסחורה. סוני מתעלמת כמעט בכל כוחה לקחת משחקי AAA ונשענת על משחקי אינדי, שלמרות שחלקם מצוינים, הרוב הכללי מאכזב. האם החודש נוכל לצפות למשהו טוב יותר?

NBA 2K16

משחק הכדורסל המצליח של 2K מגיע אל ה-PS4 כחלק משירות ה-PS Plus. למי שלא מכיר את כותר הכדורסל, מדובר במשחק כדורסל שמצליח כבר לאורך שנים לשלב גם את התרבות האמריקאית הסובבת את ה-NBA, עם אפשרויות המתחילות מליצר שחקן עוד בימי המכללה ועד לבנות ליגה מותאמת אישית עם אתגרים שונים ואחרים. אם יש לכם זיקה לכשהי לכדורסל ואף פעם לא ניסיתם את NBA 2K, אין הזדמנות טובה מזו.

NBA 2K16 יהיה זמין ל-PS4.

Gone Home: Definitive Edition

Gone Home, אחד ממשחקי האינדי של השנים האחרונות זכה למעמד שלו, לאו דווקא בזכות גיימפליי פורץ דרך, אלא בזכות הסיפור המסקרן והמסתורי שמתלווה אליו לאורכו. בצוות שעבר עד Gone Home היה בין צוות התסריטאים של סדרת Bioshock. אז אם אתם מחפשים סיפור סוחף, נראה כי Gone Home יעשה את העבודה.

Gone Home: Definitive Edition יהיה זמין ל-PS4.

Echochrome

משחק הפלטפורמה בעל הסגנון המינימליסטי Echochrone יספק חוויה קצת שונה ממשחקים רגילים. המשחק נשען על פלטפורמה תלת מימדית בסיסית ויאתגר את השחקנים כל פעם עם מסע קצרצר בו תצטרכו לצאת מגרם המדרגות הבא.

Echochrome יהיה זמין לשחקני ה-PS3.

Siren: Blood Curse 

שני הפרקים של Siren: Blood Curse, משחק האימה של JAPAN Studio, הוא החלק השלישי לסדרת משחקי האימה. המשחק לא הצליח ללכוד את תשומת ליבם של השחקנים בגלל משחקיות שבורה, אך עדיין מצליח לספק כמה רגעים מפחידים במיוחד.

Siren: Blood Curse זמין להורדה ל-PS3

God of War: Chains of Olympus

אחד משני משחקי ה-PSP המצויינים של God of War יהיה זמין לשחקני ה-PSP וה-Vita. המשחק מסדרת God of War יציב אתכם שוב בנעליו של קרייטוס, כשהוא נלחם בעשרות מפלצות ובוסים מגניבים. אם אתם אוהבים את סדרת God of War, אין לכם ממה לחשוש. מדובר במשחק מצוין.

Little Deviants

Little Deviants, אחד ממשחקי ההשקה של קונסולת ה-PS Vita, יאפשר להם להנות ממשחקונים קטנים ומהנים, כשתנצלו את יכולות המגע של קונסולת ה-PS Vita שלכם בצורה רחבה. לא מדובר במשחק פורץ דרך או משהו, אך הוא ללא פסק יכול להעביר לכם מספר שעות של הנאה.

Little Deviants זמין להורדה ל-PS Vita

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:30 01.06.2016 | אנונימי אנונימי (אורח)

    הNBA יהיה חינם??

  2. 2

    16:52 01.06.2016 | ל1 ל1 (אורח)

    כן זה חלק מהקטע של המנוי...

  3. 3

    17:24 01.06.2016 | חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (אורח)

    נחמד,סוני מתחילה לחשוב עלינו קצת,זה שיפור ביחס למשחקים שקיבלנו השנה

  4. 4

    17:48 01.06.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    נהה.. גולד יותר טוב!

  5. 5

    13:52 02.06.2016 | קורנליוס קורנליוס (אורח)

    באיזה תאריך?
    סוף סוף נותנים משהו טוב

  6. 6

       | פורסם ע"י